دومینیکا

دومینیکا

دومینیکا

دومینیکا

لیزر تیتانیوم دو هندپیس

لیزر تیتانیوم دو تکه


چندین سال است که استفاده از دستگاه های لیزر پلاتینیوم جایگزین روش های سنتی رفع موهای زائد شده است. یکی از بهترین دستگاه هایی که برای از بین بردن موهای زائد بدن استفاده می شود لیزر تیتانیوم با دو هندپیس است که می تواند در کمترین زمان ممکن موهای بدن را به طور دائم از بین ببرد.

یکی از ویژگی هایی که این دستگاه را از سایر دستگاه های رفع موهای زائد متمایز می کند وجود دو هندپیس بر روی آن می باشد. از طریق این دو هندپیس امکان ارسال پرتوهایی با طول موج های مختلف به نقاط مختلف بدن برای از بین بردن ریشه مو وجود دارد. به عبارت دیگر این دستگاه قادر است موهای زائد را از قسمت های مختلف بدن از بین ببرد.


همانطور که گفته شد این دستگاه دارای پرتوهای مختلفی می باشد. الکس، دیوید و ND Yag مجموعه ای از لیزرهای تیتانیومی هستند که برای از بین بردن موهای ظریف مانند پشت لب، موهای معمولی مانند دست و پا و در نهایت موهای ضخیم تر مانند شکم استفاده می شوند.


قابل ذکر است که وجود دو هندپیس در این دستگاه باعث افزایش طول عمر آن شده است که برای مراکز پوست و زیبایی از اهمیت بالایی برخوردار است. از این رو تیم تخصصی تهران هایفو خرید این دستگاه را به شما پیشنهاد می کند.


مزایای دستگاه لیزر تیتانیوم دو دستی

استفاده از دستگاه لیزر تیتانیوم دو دست نه تنها برای از بین بردن موهای زائد بدن مفید است، بلکه می تواند مزایای دیگری نیز داشته باشد، از جمله:



رفع موهای زائد دقیق، کامل و حرفه ای

برخی از لیزرها به دلیل عملکرد نامناسب، تنها بخشی از موهای زائد را از بین می برند و بخشی دیگر روی پوست باقی می ماند و پس از چند روز به رشد خود ادامه می دهد. در حالی که دستگاه لیزر تیتانیوم تمام موهای زائد را از قسمتی از بدن حذف می کند.

اپیلاسیون بدون درد

دستگاه لیزر تیتانیوم دارای پیشرفته ترین فناوری ها برای از بین بردن موهای زائد می باشد. بنابراین در حین کار کمترین فشار به بدن وارد می شود تا مراجعه کننده دچار درد نشود. به همین دلیل است که بسیاری از افراد دستگاه لیزر تیتانیوم دو دست را برای لیزر بدن انتخاب می کنند.


اپیلاسیون یکبار برای همیشه

به جرات می توان گفت مهمترین مزیت این دستگاه این است که با اتمام جلسات پاکسازی موهای زائد را برای همیشه از بین خواهید برد. این دلیل اصلی استفاده از لیزر به جای روش های سنتی رفع موهای زائد است.


خنک کننده دستگاه لیزر تیتانیوم

یکی از مشکلات دستگاه های لیزر، سیستم خنک کننده ضعیف پوست در حین رفع موهای زائد است. اگر سیستم خنک کننده لیزری به درستی کار نکند، احتمالاً پوست بعد از کار می سوزد و تغییر رنگ می دهد. با این حال، با سیستم خنک کننده و خنک کننده قدرتمند، دستگاه لیزر تیتانیوم دو هندپیس می تواند پوست شما را در طول فرآیند تمیز کردن کاملا خنک نگه دارد.


مزایای خرید در تهران هایفو

به لطف سال ها حضور موفق در زمینه فروش و پشتیبانی دستگاه های زیبایی توانسته ایم رضایت مشتریان زیادی را جلب کنیم. مشتریان ما دلایل زیر را برای انتخاب تهران هایفو در نظر گرفته اند:


ارائه مشاوره رایگان و ارائه  فروش لیزر پلاتینیوم با توجه به نیاز مشتری.

یک تیم حرفه ای با تجربه و متعهد به آموزش و پشتیبانی دستگاه ها و  قیمت لیزر پلاتینیوم مناسب.


تضمین اصل بودن محصولات و به موقع بودن دستگاه ها.

سالها تجربه موفق در فروش تجهیزات پزشکی و دستگاه های جوانسازی و زیبایی.

هایفو اولترا |هر آنچه که درباره هایفو اولترا باید بدانیم

  مقدار زیادی امواج اولتراسوند متمرکز را ساطع می کند و آنها را به عمیق ترین لایه های پوست یعنی عمیق ترین لایه پوست یعنی لایه اسمزی منتقل می کند، به این ترتیب بافت ها مجبور به تولید کلاژن بیشتری می شوند.


در مطالب قبلی به نیاز به کلاژن پرداخته ایم، اما برای یادآوری باید بگوییم که کلاژن یکی از اساسی ترین و مهم ترین پروتئین ها در بافت ها و پوست است.


با تاثیرات هایفو اولترا پوست سفتی و جوانی خود را به دست می آورد و چین و چروک های عمیق از بین می رود.


سونوگرافی بافت های پوست را بسیار داغ می کند.


به محض اینکه سلول های ناحیه مورد نظر به دمای معینی رسیدند. تخریب و آسیب دیده اند.

اگرچه این ممکن است کمی ترسناک به نظر برسد، اما این آسیب سلول ها را تحریک می کند تا کلاژن بیشتری تولید کنند و همانطور که گفتیم کلاژن پروتئینی است که ساختار پوست را می سازد.

از آنجایی که امواج دستگاه هایفو اولترا متمرکز و به قسمتی از پوست هدایت می شود، هیچ مشکلی برای بافت های اطراف و لایه بالایی پوست ایجاد نخواهد کرد.

البته لازم به ذکر است که دستگاه هایفو ممکن است برای همه مناسب نباشد. به طور کلی، این درمان برای افراد بالای 30 سال و با پوست تقریباً انعطاف پذیر کاملاً مناسب است.(فروش هایفو)


قبل از انجام درمان هایفو نیازی به آمادگی خاصی نیست و اساسا این درمان به عنوان یک درمان سرپایی محسوب می شود.


با این حال، توصیه می شود تمام لوازم آرایشی و محصولاتی که روی پوست خود استفاده کرده اید را از ناحیه مورد نظر پاک کنید. در طول جلسه درمان مراحل زیر انجام می شود:


یک اپراتور یا تکنسین ابتدا منطقه را تمیز می کند

ممکن است قبل از شروع درمان یک کرم بی حس کننده موضعی به شما داده شود.

پس از آن اپراتور دستگاه مقداری سونوگرافی به شما می دهد.

دستگاه هایفو در جلوی پوست قرار می گیرد.

با استفاده از مانیتور دستگاه هایفو، تکنسین تنظیمات دستگاه را برای شما تعیین می کند

مدت زمان این درمان معمولاً 30 تا 90 دقیقه بسته به شدت عارضه یا وسعت ناحیه است.


تعمیر هایفو اولترا:

هایفو یکی از محبوب ترین روش های جوان سازی و سنتز کلاژن با دستگاه است.

هایفو امواج اولتراسوند را به سطوح مختلف پوست منتقل می کند و سیستم ایمنی را با تخریب کنترل شده تقویت می کند.

در نتیجه شاهد ارتقاء و جوانسازی پوست در هر ناحیه ای از بدن هستیم.

تعمیر هایپو اما بسیار حرفه ای است و نیاز به دانش و تجربه کافی دارد.

همانطور که می دانید امواج اولتراسوند از سر یک کارتریج پیزوالکتریک منتشر می شود.

این پیزوالکتریک که مقعر است یعنی مانند آینه مقعر با شکل مقعر.

با انتشار امواج در اعماق خاص، فاصله کانونی این مقعر پیزوالکتریک یک عمق شناخته شده کارتریج است.


فروش ویژه دستگاه لیزر تیتانیوم

دستگاه لیزر تیتانیوم یکی از با کیفیت ترین و پرفروش ترین دستگاه لیزر موهای زائد شرکت سینوهه در بازار می باشد.


به گزارش خبرگزاری مهر، دستگاه لیزر تیتانیوم دارای مجوز وزارت بهداشت و متعلق به شرکت سینوهه است. دستگاه لیزر تیتانیوم یکی از با کیفیت ترین و پرفروش ترین دستگاه لیزر موهای زائد شرکت سینوهه در بازار می باشد. طول موج قوی دستگاه لیزر تیتانیوم 2021 از طریق دو هندپیس 4Q در اندازه های مختلف به نقاط مختلف بدن تابش می شود و برای انواع رنگ پوست مناسب است. تیتانیوم 2021 به دلیل داشتن دو هندپیس مختلف به راحتی به موهای زائد قسمت های مختلف بدن دسترسی دارد.


دستگاه لیزر تیتانیوم با شعاع نقطه ای چهار سانتی متری با هر شات به محدوده وسیعی برخورد می کند و مدت زمان هر جلسه را افزایش می دهد.


نظرات مردم در مورد فروش دستگاه لیزر تیتانیوم و قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم در پوست ها و رنگ های مختلف بسیار متفاوت است و بیشترین رضایت در نظرات مربوط به افرادی بود که رنگ پوست تیره تری داشتند.

دستگاه لیزر پلاتینیوم چیست؟


هنگام خرید لیزرهای تیتانیوم پلاتین، این یک دستگاه پزشکی است که توسط Alma Lasers، یک شرکت بین المللی بزرگ با دفاتر بسیاری در آلمان، ایالات متحده، هنگ کنگ، هند و استرالیا ساخته شده است.

شرکت آلما تولید کننده انواع دستگاه های لیزر و سایر محصولات پزشکی می باشد. دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم یکی از پیشرفته ترین دستگاه ها در زمینه لیزر موهای زائد می باشد.


تعمیر لیزر تیتانیوم  چقدر طول می کشد؟

ممکن است در تجهیزات پزشکی و بالینی یکسری ایرادات وجود داشته باشد که روند تعمیر دستگاه  لیزر تیتانیوم به این ایرادات بستگی دارد و زمان خاص تعمیر و تعویض باید بررسی شود.


اما کارشناسان ما در تلاش هستند تا در اسرع وقت تجهیزات را دور بریزند و قطعاتی که نیاز به راه اندازی مجدد دارند را آماده کنند و نتوانند خیلی سریع کار را تعمیر کنند.


یکی از مهمترین مسائل برای لیزر، انتهای منبع لیزر یا گره لیزر است که در این صورت دستگاه باید میله لیزر را تعویض کرده و از همان ابتدا مجددا از آن استفاده کند.

اما تعویض منبع لیزر به تجربه و دانش زیادی نیاز دارد و مدتی طول می کشد. اما تیم فنی ما که چندین سال است تعمیر تجهیزات لیزر تایتان را انجام می دهد، به زمان کمتری نیاز دارد.


سایر عیب یابی و تعمیرات نیز زودتر توسط ما انجام می شود، البته دقت بیشتری خواهد داشت تا هم از نظر کیفیت تعمیر و هم از نظر سرعت کار راحت باشید.

در صورت بروز مشکل در دستگاه خود می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید زیرا باعث بروز مشکل در گوشی می شود.

خدمات فنی ما محدود به تعمیرات لیزر تیتانیوم نیست، بلکه انواع تجهیزات پزشکی و بالینی را داریم که فقط نیاز به مشاوره داریم.

دستگاه لیزر

خدمات و گارانتی  دستگاه لیزر سوپرانو

نکته دیگری که در خرید لیزر پلاتین باید به آن توجه کنید این است که از داشتن کارت گارانتی مطمئن شوید. با این حال، یک نماینده خدمات پس از فروش می تواند فروش بیشتری را ارائه دهد. علاوه بر این با این ویژگی ها و قابلیت ها خرید این محصول برای مشتریان راحت تر است.


هر جا قصد خرید دستگاه لیزر پلاتین را دارید بهتر است از اصل بودن آن اعم از مجوز دانشگاه های علوم پزشکی و سایر مجوزها اطمینان حاصل کنید. در غیر این صورت ممکن است مشکلات زیادی برای خریدار به وجود بیاید و مجبور شود برای سرویس، تعمیر و یا تعویض سیستم لیزر هزینه اضافی صرف کند.


دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم در کجا استفاده می شود؟

لیزر پلاتینیوم با طول موج های مختلف که ساپورت می کند برای انواع پوست از جمله پوست های روشن و سبز و گندمی کاملا موثر است. این سیستم می تواند به صورت جداگانه برای آقایان و خانم ها راه اندازی شود.


شرایط فروش و سفارش خرید دستگاه لیزر تیتانیوم

تقاضای زیادی برای استفاده از لیزر پلاتین برای از بین بردن موهای زائد در سراسر جهان وجود دارد و در نتیجه فروش دستگاه های پلاتین هر روز به طور تصاعدی در حال افزایش است.


در این صورت، اگر هر کشوری سازنده نیست، باید این سیستم ها را وارد کند و تامین کنندگان باید نکات کلیدی را هنگام فروش خرید لیزر تیتانیوم به مشتریان خود یادآوری کنند.


این سیستم ها همیشه در نمایندگی ها، مراکز فروش مطمئن و مطمئن از جمله لایسنس ها و در برخی موارد در تجهیزات پزشکی به فروش می رسند. لازم به ذکر است که برخی از کلینیک ها ترجیح می دهند دستگاه پلاتین را به صورت دسته دوم خریداری کنند تا متحمل هزینه های اضافی نشوند.


ناگفته نماند که فروش دستگاه پلاتین باید همراه با نشان دادن گواهینامه، مجوز فروش و آدرس صحیح و دقیق نمایندگی ها به مشتریان باشد.


ضوابط فروش و ارسال دستگاه لیزر زیبایی

فروشنده تنها در صورت رعایت قوانین و مقررات مربوط به مشتری مداری و صداقت از فروش این محصول سود زیادی می برد. امروزه سیستم های پلاتین تقلبی زیادی در بازار وجود دارد و فروشندگانی که قصد واردات این سیستم را دارند باید از اصل و اصل بودن سیستم اطمینان حاصل کنند تا در هنگام فروش لیزر پلاتین متحمل ضرر نشوند.

رقابت در تعرفه دستگاه لیزر تیتانیوم اصلی

توزیع کنندگان این دستگاه ها با انتشار بروشور تجهیزات برای فروش، فروش دستگاه های پلاتین را تسهیل می کنند. تقاضا برای این نوع سیستم ها همیشه در بازار بسیار زیاد است که در این صورت شرکت های انتشاراتی در صورت تمایل به افزایش فروش این محصولات باید بتوانند این سیستم را با نرخ رقابتی و موثر عرضه کنند.


این باعث افزایش تعداد مشتریان فروش لیزر پلاتین می شود. در حال حاضر شرکت های انتشارات ابزار مرکز زیبایی از دیجیتال مارکتینگ در کنار بازاریابی سنتی برای افزایش فروش این سیستم ها استفاده می کنند.


بازاریابی دیجیتال دستگاه های زیبایی

دیجیتال مارکتینگ یا فروش آنلاین و آنلاین این محصولات به حضور آنلاین مشتریان اشاره دارد و زیربنای آن داشتن سایتی معتبر و مناسب است. همچنین برای فروش اینترنتی لیزر پلاتین، شرکت های ناشر باید داده های مشتریان خود را به صورت واضح و کوتاه در سایت خود قرار دهند. ضمناً هنگام فروش اینترنتی این سامانه باید مشاوره های لازم را به مشتریان خود ارائه دهند.


این شرکت ها می توانند برای جذب مشتری از استندهای تبلیغاتی، پوسترها و کاتالوگ ها برای فروش لیزر پلاتین استفاده کنند.

معرفی کامل دستگاه لیزر

کاربرد دستگاه لیزر تیتانیوم چیست؟

لیزر تیتانیوم جدیدترین و موثرترین دستگاه لیزر در زمینه از بین بردن موهای زائد نواحی مختلف بدن بدون توجه به نوع و رنگدانه مو می باشد. این سیستم مجهز به سیستم خنک کننده قوی TEC برای تماس با سطح پوست است که با توجه به ویژگی هایی که دارد، قدرت لیزر بالایی را بدون درد و سوختگی روی پوست انجام می دهد.


این سیستم به طور خلاقانه ای سه نوع طول موج را در یک هندپیس ترکیب می کند که به طور همزمان عمق سلول های متنوع و ساختار آناتومیک فولیکول مورا را هدف قرار می دهد.

استفاده از ترکیب سطوح جذبی و جذبی در سه طول موج مختلف با محافظت درمانی، سهولت و نگهداری کمتر نسبت به روش های دیگر، هم اکنون به عنوان یک درمان موثر و کامل برای از بین بردن موهای زائد در دسترس است.


رنگ آمیزی طول موج سوپرانو ایس تیتانیوم

لیزر پلاتینیوم شامل 3 طول موج مجزا می باشد که می توان آن را برای تمام رنگ های پوست، روشن، سبز یا گندمی و همچنین به صورت جداگانه برای آقایان و خانم ها تنظیم کرد. با ما همراه باشید تا با مزایای استفاده از این محصول و عوامل موثر بر قیمت آن آشنا شوید.


مزایای استفاده از دستگاه پلاتین


روش های فروش و سفارش دستگاه لیزر تیتانیوم تک هندپیس

لیزر تیتانیوم تک هندپیس یکی از روش های اصلی از بین بردن موهای زائد است که استفاده از آن مزایای بی نظیری دارد. این مزایا عبارتند از:


• آیا دستگاه پلاتین مقرون به صرفه است؟

به جرات می توان گفت که استفاده از این دستگاه روشی مقرون به صرفه و راحت است. دلیل این امر این است که شما از درمان های دیگری که شامل اقدامات متنوعی مانند کرم موبر، درمان موم و ... است خودداری می کنید.


اگر نیاز به پرداخت هزینه بیشتری برای حذف موهای زائد دارید، اما زمانی که تمام هزینه های انجام شده را برآورد کنید، متوجه خواهید شد که در مقایسه با روش های دیگر هزینه کمتری پرداخت کرده اید.


پوست را نرم تر از قبل می کند.

یکی از مزایای استفاده از این دستگاه این است که پوست را نرمتر از قبل می کند. وقتی این روش را تعیین می کنید، به دنبال راهی برای نرم تر کردن پوست نسبت به گذشته هستید.


 

ادامه مطلب ...