دومینیکا

دومینیکا

دومینیکا

دومینیکا

فروش ویژه دستگاه لیزر تیتانیوم

دستگاه لیزر تیتانیوم یکی از با کیفیت ترین و پرفروش ترین دستگاه لیزر موهای زائد شرکت سینوهه در بازار می باشد.


به گزارش خبرگزاری مهر، دستگاه لیزر تیتانیوم دارای مجوز وزارت بهداشت و متعلق به شرکت سینوهه است. دستگاه لیزر تیتانیوم یکی از با کیفیت ترین و پرفروش ترین دستگاه لیزر موهای زائد شرکت سینوهه در بازار می باشد. طول موج قوی دستگاه لیزر تیتانیوم 2021 از طریق دو هندپیس 4Q در اندازه های مختلف به نقاط مختلف بدن تابش می شود و برای انواع رنگ پوست مناسب است. تیتانیوم 2021 به دلیل داشتن دو هندپیس مختلف به راحتی به موهای زائد قسمت های مختلف بدن دسترسی دارد.


دستگاه لیزر تیتانیوم با شعاع نقطه ای چهار سانتی متری با هر شات به محدوده وسیعی برخورد می کند و مدت زمان هر جلسه را افزایش می دهد.


نظرات مردم در مورد فروش دستگاه لیزر تیتانیوم و قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم در پوست ها و رنگ های مختلف بسیار متفاوت است و بیشترین رضایت در نظرات مربوط به افرادی بود که رنگ پوست تیره تری داشتند.

دستگاه لیزر پلاتینیوم چیست؟


هنگام خرید لیزرهای تیتانیوم پلاتین، این یک دستگاه پزشکی است که توسط Alma Lasers، یک شرکت بین المللی بزرگ با دفاتر بسیاری در آلمان، ایالات متحده، هنگ کنگ، هند و استرالیا ساخته شده است.

شرکت آلما تولید کننده انواع دستگاه های لیزر و سایر محصولات پزشکی می باشد. دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم یکی از پیشرفته ترین دستگاه ها در زمینه لیزر موهای زائد می باشد.


تعمیر لیزر تیتانیوم  چقدر طول می کشد؟

ممکن است در تجهیزات پزشکی و بالینی یکسری ایرادات وجود داشته باشد که روند تعمیر دستگاه  لیزر تیتانیوم به این ایرادات بستگی دارد و زمان خاص تعمیر و تعویض باید بررسی شود.


اما کارشناسان ما در تلاش هستند تا در اسرع وقت تجهیزات را دور بریزند و قطعاتی که نیاز به راه اندازی مجدد دارند را آماده کنند و نتوانند خیلی سریع کار را تعمیر کنند.


یکی از مهمترین مسائل برای لیزر، انتهای منبع لیزر یا گره لیزر است که در این صورت دستگاه باید میله لیزر را تعویض کرده و از همان ابتدا مجددا از آن استفاده کند.

اما تعویض منبع لیزر به تجربه و دانش زیادی نیاز دارد و مدتی طول می کشد. اما تیم فنی ما که چندین سال است تعمیر تجهیزات لیزر تایتان را انجام می دهد، به زمان کمتری نیاز دارد.


سایر عیب یابی و تعمیرات نیز زودتر توسط ما انجام می شود، البته دقت بیشتری خواهد داشت تا هم از نظر کیفیت تعمیر و هم از نظر سرعت کار راحت باشید.

در صورت بروز مشکل در دستگاه خود می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید زیرا باعث بروز مشکل در گوشی می شود.

خدمات فنی ما محدود به تعمیرات لیزر تیتانیوم نیست، بلکه انواع تجهیزات پزشکی و بالینی را داریم که فقط نیاز به مشاوره داریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد