دومینیکا

دومینیکا

دومینیکا

دومینیکا

دستگاه‌های تحریک الکتریکی عضلات

آیا شوک الکتریکی می تواند باعث رشد سریعتر عضلات شود؟ آیا می توان آسیب های عضلانی بعد از تمرین را کاهش داد و ریکاوری سریع تری داشت؟ آیا با این روش می توان به طور مستقیم قدرت را افزایش داد؟



اینها دلایلی هستند که امروزه بسیاری از مردم به دستگاه های تحریک الکتریکی عضلات (EMS) روی می آورند. آنها معتقدند که این دستگاه ها راهی آسان و مطمئن برای رشد سریعتر عضلات و افزایش قدرت آنها و همچنین بهبود ریکاوری پس از تمرین هستند. این را باور کنید، اما باز هم ممکن است شک داشته باشید، از طرف دیگر، کل این روش بسیار علمی به نظر می رسد و مشاهده می شود که بسیاری از ورزشکاران حرفه ای از این وسایل استفاده می کنند.


اما باید توجه داشت که برخی از تحقیقات علمی حتی ارزش چاپ روی کاغذ را هم ندارند و همانطور که می دانید برخی از ورزشکاران برای دریافت مبالغ بالا حاضرند در تبلیغ هر محصولی شرکت کنند همچنین باید گفت دستگاه عضله سازی گران هستند. و برای توجیه این هزینه. اثربخشی آن باید قابل توجه باشد. وقتی به شواهد علمی در این زمینه دقت می‌کنیم، متوجه می‌شویم که EMS واقعاً فقط تبلیغاتی نیست و مفید است، اما تأثیر آن واقعاً به اندازه ادعای سازندگان آن نیست. اگرچه این دستگاه ها بی خطر هستند، اما نمی توانند تأثیر عمیقی بر رشد و ریکاوری عضلات شما داشته باشند. البته این لزوماً به این معنی نیست که نمی توانید از آنها استفاده کنید. در این مقاله با دستگاه های EMS آشنا می شوید. ، چگونه کار می کنند و علم در مورد کارایی آنها چه می گوید.


 

ادامه مطلب ...

دستگاه لاغری

انواع دستگاه های لاغری

تاکنون دستگاه های لاغری مختلفی در سراسر دنیا اختراع و برای مصرف عرضه شده است که هر کدام با توجه به ساختار و عملکرد و همچنین خواصی که دارند می توانند در کاهش وزن موثر باشند. در حالی که تاکنون انواع مختلفی از دستگاه لاغری اختراع و معرفی شده اند، برخی از این دستگاه ها کاربردهای بسیار بیشتری دارند. از انواع دستگاه های لاغری که با عملکرد بسیار متناظر خود بیشتر مورد استفاده قرار گرفته اند می توان به دستگاه فرادیکا و همچنین دستگاه حرارتی اشاره کرد. هر یک از این دستگاه ها در مراکز کاهش وزن، مراکز درمانی و باشگاه ها کاربرد فراوانی دارند. این نوع دستگاه های کاهش وزن می توانند در یک بازه زمانی و در تعداد جلسات تجویز شده توسط پزشک و متخصص نتایج مطلوب را به همراه داشته باشند و به مرور وزن فرد کاهش یابد.



مزایای دستگاه کاهش وزن

دستگاه های لاغری علاوه بر موثر بودن در کاهش وزن، مزایای دیگری نیز دارند. یکی از مزایای دستگاه لاغری که در برخی روش های کاهش وزن یافت نمی شود، نیاز به جراحی و بستری شدن در بیمارستان است. دستگاه لاغری امواج و پالس هایی را به قسمت های مختلف بدن ارسال می کند که می تواند منجر به از کار افتادن سلول شود و نیازی به جراحی نیست. همچنین نیازی به جراحی نخواهد بود و خونریزی در مراکز درمانی بستری نخواهد شد و بیمار و فردی که قصد استفاده از این دستگاه ها را دارد می توانند در حین استفاده از این دستگاه ها به کارهای روزمره خود بپردازند. اثربخشی در زمان کوتاه یکی از مزیت های دستگاه لاغری است که برای بسیاری از افراد بسیار حائز اهمیت است و لازم نیست مدت زیادی منتظر نتیجه بمانند. یکی دیگر از مزایای دستگاه لاغری کار با دستگاه است.کار با دستگاه لاغری بسیار آسان است و بسیاری از این دستگاه ها نیاز به دانش و مهارت ندارند و این دستگاه ها می تواند توسط فردی با کمی آموزش استفاده شود.


 

ادامه مطلب ...