دومینیکا

دومینیکا

دومینیکا

دومینیکا

لیزر پوست صورت برای جوانسازی و زیبایی پوست

فناوری لیزر طیف وسیعی از ابزارها را برای جوانسازی صورت ارائه می دهد. لیزرها اشعه های شدید و منظم نور هستند که شدت آنها متفاوت است. بسته به نیازها و فرکانس پرتو لیزر ، لیزر می تواند از طریق پوست عبور کرده ، عروق خونی را ترمیم کند ، بافت پوست را به آرامی خشک و جدا کند ، یا در لایه های عمیق تر پوست کار کند تا فعالیت کلاژن را تحریک کند. لیزرها به طرق مختلف برای جوانسازی و رفع افتادگی پوست برای درمان چین و چروک ، اسکار و بسیاری از لکه های دیگر استفاده می شوند. درمان با لیزر ایمن ، م effectiveثر و راحت است. علاوه بر این ، لیزرهای لیزری برای جوانسازی پوست بسیار ارزان تر از بسیاری از گزینه های درمانی دیگر هستند.


اگر چهره شما نشانه های پیری دارد و می خواهید از شر این علائم یا سایر عیوب پوستی خلاص شوید ، باید بدانید که مبارزه با اثرات پیری فقط استفاده از کرم ، روشهای تزریق یا جوانسازی نیست و می تواند به شدت و با دقت جوانسازی کند. به همچنین به پوست لیزری نیاز خواهید داشت. متخصصان زیبایی وضعیت شما را بررسی می کنند تا مشخص شود آیا شما فرد مناسبی برای لیزر مجدد پوست هستید یا سایر درمان های لیزری پوست برای شما بهترین هستند.( آموزش هایفوتراپی )

لیزر جوانسازی پوست صورت چیست؟

جوانسازی و زیبایی پوست با لیزر یکی از راه های کاهش لکه های سطح پوست است. در این روش ، زنجیره های مولکولی سلول های آسیب دیده پوست لایه به لایه برداشته می شوند تا زمانی که پوست نرم ، صاف و صاف به نظر برسد. پوست صورت لیزری به دلیل داشتن خواص ضد پیری به عنوان لیزر پوست شناخته می شود ، به دلیل اینکه لایه های آسیب دیده پوست را از بین می برد ، لایه برداری لیزری نیز نامیده می شود.


مزیت - فایده - سود - منفعت

مزایای لیزر پوست صورت شامل درمان های پیشرفته برای چین و چروک و اصلاح زخم ها و ناراحتی های پوستی است. مناطق درمانی شامل:


خطوط دور چشم

خطوط دور لب

خط بخند

اسکار

جوش ها را برطرف کنید

برداشتن خال و زگیل.

دوگانگی صورت و بسیاری از لکه های پوستی دیگر.

لیزر صورت می تواند برای از بین بردن پوست آسیب دیده و ظاهر جوان تر و شفاف تر به عنوان راهی موثر برای از بین بردن علائم پیری و سایر ضایعات پوستی استفاده شود


متقاضی مناسب برای درمان

لیزر مجدد برای پوست یک روش م forثر برای بیماران با خطوط ، چین و چروک ، تغییر رنگ پوست یا زخم های سطحی صورت مانند زخم و آکنه است که به درمان های ملایم پاسخ نمی دهد. متقاضی مناسب برای لیزر مجدد پوست افرادی است که دارای پوست الاستیک و چرب هستند و پس از جراحت جزئی مستعد ایجاد جای زخم نیستند. بهتر است برای افرادی که سابقه پزشکی ندارند ، لیزر پوست را روی پوست انجام دهند. متقاضی مناسب کسی است که انتظارات واقع بینانه ای در مورد نتایج لیزر پوست دارد.(

افرادی که رنگ پوست روشن تری دارند ، بیشتر از افرادی که رنگ پوست تیره تری دارند ، از این روش خاص درخواست می کنند ، زیرا کمتر در معرض عوارض جانبی غیرمنتظره مانند تغییر رنگ دائمی پوست هستند.( )

دستگاه هایفو

هایفو اولتراپی سالنی مدل QRT V.MAX در واقع یک روش درمانی امواج فراصوت با شدت بسیار بالا جهت لیفتینگ و سفت شدن پوست و حذف چین و چروک ها به صورت کاملا غیر تهاجمی بدون هیچ گونه درد ،خراش و خونریزی می باشد . این دستگاه باعث سفت شدن ماهیچه های پوست صورت و بدن شده و چین و چروک های پوست صورت و بدن ، نواحی اطراف چشم و گردن را محو کرده و از همه مهم تر از بروز چین و چروک های جدید  روی سطح پوست جلوگیری می کند .  امواج فراصوت سونوگرافی این دستگاه به لایه های زیرین پوست نفوذ کرده و رشته های کلاژن را تحریک می کند و باعث استحکام و سفت شدن بافت پوست می شود . استفاده از دستگاه هایفو سالنی برای افراد بین 30 الی 70 سال مناسب است . با کمک دستگاه هایفو سالنی به راحتی می توانید روند پیری پوست و شل شدن و افتادگی پوست را به تاخیر بیندازید .


عملکرد اصلی دستگاه هایفو سالنی مدل QRT V.MAX :

سفت شدن پوست ، لیفتینگ پوست

رفع چین و چروک ها

رفع پف دور پشم

لیفت صورت ، لیفت نواحی اطراف چشم ، لیفت گردن

افزایش کلازن سازی برای پوست صورت و بدن

یکپارچه سازی و صاف کردن پوست صورت و بدن

مناسب برای تمامی پوست ها


مزایای استفاده از دستگاه هایفو اولترا فورمر  :

پس از 1 الی 3 جلسه شخص شاهد نتایج بسیار عالی را روی پوست صورت و بدن خود مشاهده می کند .

ماندگاری هایفوتراپی با این دستگاه حدود 1 الی 2 سال می باشد .

این روش کاملا غیر تهاجمی و بدون رساندن آسیب به پوست صورت و بدن می باشد .

به لایه های عمیق پوست تا لایه عمقی فاسیا در SMAS نفوذ می کند .

در این روش نیازی به تزریق و برش دادن نواحی صورت و بدن نیست

این روش نسبت به روش های جراحی جهت لیفت صورت و بدن هزینه بسیار ناچیزی دارد .

این روش سازگار و قابل استفاده با روش های دیگر جوان سازی مانند میکرونیدلینگ می باشد .

شما در کمترین زمان ممکن می توانید پوست صورت خود را لیفت و جوان کنید .


اکثر بیماران پس از انجام هایفو تراپی رضایت مندی خود را جهت استفاده از این دستگاه اعلام کرد ه اند .

این دستگاه پوست صورت را با کیفیتی بسیار بالا لیفت و جوانسازی کرده و هزینه مواد مصرفی آن نسبت به عمل های جراحی بسیار کم می باشد .

این مدل دستگاه هایفو سالنی  به لاغری بدن نیز کمک می کند به طوری که با تجزیه لایه چربی که در عمق 10 میلی متر ~ 20 میلی متر در پوست بدن بدن نفوذ کرده و باعث از بین بردن چربی های اضافه می شود .

از آنجا که دستگاه در حالی که مشبک کاوشگر است به طور خلاصه و فشرده انرژی را روی یک ناحیه متمرکز می کند و نسبت به سایر مارک های HIFU درد کمتری ایجاد می کند.

عملکرد این دستگاه نسبت به دستگاه های هایفو دیگر سریع تر می باشد .

دستگاه به هزینه تعمیر و نگهداری نیاز ندارد که بیشتر با تغییر کارتریج ساخته می شود. این باعث کاهش هزینه های پزشکی و افزایش رقابت می شود. و این به انجام درمان های اضافی و بدون بار زیاد کمک می کند.

سیستم خنک کننده آب  هنگام کار با این دستگاه از شدت سوزش می کاهد که این خود یکی دیگر از مزایای استفاده از این دستگاه می باشد .


ویژگی های دستگاه هایفو سالنی :

مدت زمان استفاده از دستگاه بسیار کوتاه است حدود 30 دقیقه که این امر در وقت شما بسیار صرفه جویی می کند .

انقباض SMAS: تغییر آرایش کلاژن، انقباض فیبر الاستین

یکی از مزایای کار دستگاه HIFU سالنی این است که دوره نقاهت نداشته و شخص پس از انجام هایفو تراپی به راحتی به کارهای روزانه خود می رسد . البته پس از عمل هایفوتراپی پوست تا چند ساعت کمی سرخ می شود .

کاملا غیر- تهاجمی و مقرون به مضرفه می باشد


هایفو اولترافورمر

دستگاه هایفو


هایفو اولترا  دستگاهی است که برای جوانسازی و زیبایی پوست بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و در اکثر کلینیک ها و کلینیک های زیبایی یک ابزار ضروری محسوب می شود. جوانسازی پوست ، بالا بردن یا بالا بردن ابروها ، بالا کشیدن گردن و صورت ، افزایش استحکام و سفت شدن پوست و از بین بردن خطوط ریز ، به ویژه چین و چروک های ظریف دور چشم ، از جمله کارهای هیپنوتراپی و Hifu Ulthera است.


بدنه اصلی دستگاه دارای شکل مستطیل و کشیده است که پشت آن دارای قوس خاصی است که محل جداسازی موتور دستگاه از دسته ها و مانیتور آن است. 


  بر روی چهار چرخ نصب شده است که حمل و نقل آن را آسان می کند. با توجه به وزن 18 کیلوگرمی دستگاه ، وجود چرخ در زیر آن ضروری است. در بالای مستطیل و بر روی طاق ، محلی وجود دارد که دسته های دستی دستگاه در آن قرار می گیرد و در انتهای مستطیل ، یک مانیتور توسط یک پایه جداگانه به آن متصل می شود. این دستگاه دارای دو هندپیس است که می توان از یکی و هر دو به صورت همزمان استفاده کرد

عملکرد این در هایپرترمی پوستی تحریک فیبروبلاست ها برای تولید کلاژن است. همچنین با افزایش دما در ناحیه تحت درمان تا حدود 65 تا 70 درجه سانتی گراد ، خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می دهد.


زیرا این دستگاه هایفو اولترا دارای قابلیت استفاده از امواج اولتراسوند برای تمرکز بر ناحیه خاصی در عمق پوست و انجام لیفت صورت بدون آسیب رساندن به بافتهای مسیر موج و بافتهای مجاور ناحیه تحت درمان ، در بین صاحبان کلینیک ها و کلینیک ها زیبایی و مشتریانش یک دستگاه و روش محبوب است.دانلود آهنگ جدید


Hypo Ultraformer 3 به دلیل قدرت بالابری بالا می تواند پوست ناحیه مورد نظر را در یک جلسه بلند کند.

دستگاه لیزر تیتانیوم

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم 2021
ممکن است شما در موقعیتی باشید که دستگاه لیزر موی خود را بفروشید یا دستگاه لیزر موی دست دوم بخرید. در هر صورت ، مقاله مناسب را پیدا کرده اید. در مواردی که در هر دو موقعیت قرار دارید ، باید موارد زیر را بدانید:

شما مبلغ قابل توجهی برای خرید لیزر موهای خود سرمایه گذاری کرده اید و می خواهید بالاترین قیمت را برای دستگاه لیزر موی خود دریافت کنید. لیزر مانند ماشین ، از دست دادن سرمایه است. از نظر واضح ، این دارایی قابل استهلاک سود زیادی برای شما به همراه داشته و هزینه های شما را پرداخت کرده است. دستگاه لیزر در سالهای استفاده به احتمال زیاد نیاز به تعویض قطعات و ارائه خدمات لازم جهت آماده سازی برای مشتری بعدی دارد و این خود به خود بر قیمت دستگاه لیزر مو تأثیر می گذارد.

قطعاتی که احتمالاً باید تعویض شوند:
لامپ های فلش و سر لیزری بستگی به تعداد عکس هایی دارد که دستگاه شما در طول سالها گرفته است. همه این تعمیرات باعث می شود دستگاه در سطوح مورد نظر صاحب جدید کار کند. به علاوه ، همه این تعمیرات پرهزینه هستند و بر ارزش فروش لیزر موی استفاده شده شما تأثیر می گذارد. اگر لیزر شما کار نمی کند یا روشن نمی شود ، این بر قیمت لیزر موهای شما تأثیر جدی می گذارد.


هرگز به مبلغی که در ابتدا برای فروش لیزر موی دست دوم خود خرج کرده اید نزدیک نمی شود. یکی دیگر از عواملی که بر قیمت دستگاه لیزر موی شما تأثیر می گذارد ، هزینه مجدد صدور گواهینامه است. هزینه تأیید مجدد هزینه ای است که سازنده دستگاه شما از مالک بعدی لیزر استفاده شده شما می گیرد و به شما امکان می دهد قطعات ، خدمات و ضمانت نامه ها را از سازنده دریافت کنید. اگر مالک بعدی از شرکت سازنده اعتبار مجدد بخرد ، از لیزر دست دوم شما پشتیبانی می شود. این بدان معناست که هر قطعه ، خدمات یا هزینه تأیید مجدد بر قیمت لیزر موی استفاده شده شما تأثیر می گذارد.

اگر علاقه مند به فروش لیزر موی دست دوم خود هستید ، می توانید پیشنهادات نقدی عادلانه موجود از شرکت های مختلف تجهیزات پزشکی را با دقت بخوانید. اگر به دنبال خرید لیزر موی دست دوم هستید ، از هزینه تکنسین سازنده و هزینه های صدور گواهینامه دیگر مطلع شوید. هزینه های تأیید مجدد بین 25000 دلار تا 50،000 دلار متغیر است.


سوالات مهم قبل از خرید لیزر تیتانیوم :
همه تجهیزات اصلی حتی در هنگام خرید لیزر حرفه ای برای فروش نیاز به بررسی کامل دارند. گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد. برای کشف سنگی مناسب برای تمرین ، مهم نیست که سنگ پرتاب نکنید. علاوه بر شناسایی بهترین دستگاه رفع موهای زائد برای انجام عمل ، پرسیدن سوالات مناسب به شما کمک می کند تا تشخیص دهید که آیا فروشنده ای را پیدا کرده اید که نیازهای شما را برآورده کند. برای شروع ، در اینجا چند سوال مهم وجود دارد.

لیزر موهای زائد

دستگاه های لیزر موی خانگی چگونه کار می کنند؟

پس از خرید  لیزر تیتانیوم تک هندپیس با تضعیف و برداشتن فولیکول های مو کار می کنند. اما موها بصورت چرخه ای رشد می کنند و لیزر فقط در چرخه رشد موهای فعال به فولیکول ها آسیب می رساند. بنابراین ، برای جلوگیری از رویش مجدد موها ، چندین درمان با فاصله حدود یک ماه لازم است. برای برخی از افراد ، لیزر موهای زائد کامل نیست.


آیا لیزر موهای زائد در خانه خوب است؟

نتایج لیزر موهای زائد وقتی دستگاه لیزر تیتانیوم الما برای موهای خود خریداری می کنید ، قابل پیش بینی است که توسط متخصص پوست در یک مرکز معتبر انجام شود. دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی مورد تأیید سازمان غذا و دارو نیستند ، بنابراین نتایج و ایمنی آنها تضمین نمی شود. لیزر موهای زائد برای افرادی که پوست روشن و موهای تیره دارند بهترین کار را می کند.

عوارض دستگاه لیزر خانگی | قیمت لیزر موهای زائد موهای زائد | کلینیک پوست پدیا


هنگام انتخاب دستگاه لیزر برای مو ، توجه به موارد زیر مهم است:


کدام دستگاه برای هر رنگ پوست و مو بهتر کار می کند.

طراحی شده برای استفاده در هر قسمت یا ناحیه ای از بدن.

دوام این دستگاه چند پالس است.

عمر باتری یا قابلیت اتصال دستگاه.

و بیشتر…


هنگام تصمیم گیری برای خرید لیزر مو می توان قیمت دستگاه را در نظر گرفت.

قیمت و هزینه دستگاه لیزر مو.

هزینه ها می تواند بسته به عوامل زیادی از جمله نوع لیزر ، زمان استفاده ، فن آوری خنک کننده ، گارانتی ، عکس ، قابلیت حمل ، تجهیزات لیزر و بسته انتخابی شما متفاوت باشد.


در اینجا چند پیشنهاد در مورد چگونگی ظاهر شدن یا گرفتن نوبت برای لیزر موهای زائد حرفه ای ارائه شده است.


جداسازی کامل قیمت فروش حرفه ای لیزر مو

این مقاله به شما نگاهی عمیق به ویژگی ها ، مزایا و معایب هر ابزار اپیلاسیون تجاری می اندازد. مزایای دستگاه لیزر سوپرانو برای مغازه های زیبایی یا اسپا قابل توجه است ، زیرا دستگاه ارزان است و هزینه های عملیاتی کمی دارد. هزینه لیزر مو 2800 تا 3500 دلار است ، اما هزینه هر درمان 100 تا 150 دلار یا حتی 300 تا 800 دلار برای هر قسمت بدن است. تا زمانی که ده ها مشتری در سالن داریم ، می توانیم هزینه را جبران کرده و به سرعت درآمد کسب کنیم.


زنان نسبت به مردان پول و زمان بیشتری برای پروسه اپیلاسیون صرف می کنند. طبق تحقیقات انجام شده ، بیشتر زنان بیش از 2000 دلار در طول عمر خود برای اصلاح موهای زائد خود هزینه می کنند. با توجه به این آمار ، بسیاری از مردم به دنبال راه حل های دائمی مانند لیزر موهای زائد هستند. با این حال ، هر کسی که می خواهد موهای خود را به طور دائمی از دست بدهد ، اما چون این عمل بسیار گران است ، موها را از بین نمی برد. اگرچه ممکن است هزینه اولیه لیزر موهای زائد بیشتر از هزینه استفاده از محصولات اصلاح و رفع موهای زائد باشد ، اما مزایای بلند مدت آن را برای اکثر افراد توجیه می کند.

چرا هزینه لیزر موهای زائد بسیار متفاوت است؟

هزینه ها به عوامل زیادی بستگی دارد ، مانند نوع لیزر استفاده شده ، جغرافیای بدن و میزان رشد مو. هزینه ها همچنین می تواند بر اساس زمان صرف شده در جلسات مختلف ، ناحیه مورد نظر بدن و بسته انتخابی شما باشد. همچنین قیمت دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم مو برای لیزر مقرون به صرفه است.


تخفیف ویژه لیزر موهای زائد

در صورت پیش پرداخت ، می توانید شامل تخفیف شوید. بنابراین ، به نفع شماست که قبل از تصمیم گیری در مورد یک کلینیک خاص ، گزینه های موجود در منطقه خود را در نظر بگیرید.



هزینه لیزر موهای زائد در افراد مختلف متفاوت است.

هزینه لیزر موهای زائد ، مانند الگوهای رشد مو ، از فردی به فرد دیگر بسیار متفاوت است. بنابراین ، هزینه لیزر موهای زائد و نتایج بدست آمده احتمالاً متناسب با نیاز شما خواهد بود. بسیاری از کلینیک ها از شما می خواهند قبل از ذکر هزینه لیزر موهای زائد مشاوره بگیرید.


در برخی از مردان ، موهای پشت می تواند با تارهای ضخیم مو رشد کند و متراکم شود. موهای دیگر پشت می توانند ریز و کمیاب شوند. برخی از خانم ها ممکن است موهای صورت خود را داشته باشند که فقط در موهای ضخیم تیره قابل توجه است. برخی از خانمها ممکن است متوجه موهای روشن یا ظریف صورت نشوند. برخی از خانم ها ممکن است موهای صورت ناشی از هورمون داشته باشند.


طرح های مختلف قیمت گذاری مورد استفاده کلینیک های لیزر موهای زائد

بسته های لیزر موهای زائد در کلینیک به کلینیک متفاوت است. اما خواهید دید که این نقل قول ها در نهایت بسیار شبیه به هم هستند. برخی از روش های تصمیم گیری کلینیک ها



قیمت لیزر موهای زائد به شرح زیر است:

هزینه لیزر موهای زائد

هزینه ثابت در هر دوره درمان

برخی از کلینیک ها ممکن است هزینه مشابهی را برای لیزر موهای زائد دریافت کنند. این هزینه ممکن است بر اساس درمان یا بسته درمانی باشد. یا بسته به الگوی رشد موهای پشت ، ممکن است برای هر درمان هزینه ای سطحی دریافت کنند. یک کلینیک ممکن است هزینه ای را برای یک بسته درمانی خاص که برای الگوهای رشد موهای شخصی سفارشی شده است ، بپردازد.