دومینیکا

دومینیکا

دومینیکا

دومینیکا

آیا می‌توان ژل و بوتاکس را همزمان تزریق کرد؟

در روزهای پایانی سال بیشتر افراد به خصوص خانم ها به دنبال تغییر در چهره خود هستند. به همین دلیل مراجعه به کلینیک های پوست و زیبایی افزایش می یابد. تزریق ژل و بوتاکس یکی از رایج ترین روش هایی است که این روزها افراد را به مطب های پوست می برد. این روش ها به دلیل نتایج فوری و عوارض بسیار کم طرفداران زیادی را به خود جلب کرده و متقاضیان زیادی دارد. یکی از سوالات رایج در این زمینه تزریق همزمان ژل و بوتاکس است.

  1. بسیاری از افراد می خواهند بدانند که آیا می توان با یک بار مراجعه به پزشک دو عمل انجام داد؟
  2. آیا امکان تزریق ژل و بوتاکس در یک روز و همزمان وجود دارد؟
  3. کدام یک از این مواد باید ابتدا تزریق شود؟
  4. در نواحی مانند پیشانی یا زیر چشم، اگر قرار باشد هم بوتاکس و هم ژل تزریق شود، آیا می توان آن را همزمان انجام داد؟

برای یافتن پاسخ این سوالات شما را به خواندن ادامه این مقاله دعوت می کنیم.
ابتدا بهتر است بدانیم این دو ماده (ژل و بوتاکس) چیست و در چه موادی استفاده می شود؟

تزریق بوتاکس چیست و در چه مواردی کاربرد دارد؟
بوتاکس یک نوروتوکسین تزریقی رقیق است که از سم بوتولینوم موجود در باکتری Clostridium botulinum مشتق شده است. بدست خواهد آمد. حالت رقیق این سم برای فلج عضلات پیشانی، بین ابروها، اطراف چشم و ... استفاده می شود. تزریق بوتاکس به صورت موضعی در محلی که عضله در آن بی حرکت می شود انجام می شود و به طور موقت ارسال پیام های عصبی به این عضلات و توانایی حرکت مانند اخم کردن، چرخاندن چشم ها، بالا بردن پیشانی و غیره غیرفعال می شود. از فرد حذف شده است. تزریق بوتاکس روشی موثر و مقرون به صرفه و کم دردسر برای جوانسازی پوست است که توانایی از بین بردن چین و چروک و خطوط ناشی از حرکت را دارد.

کاربردهای تزریق بوتاکس
تزریق بوتاکس در موارد زیر کاربرد دارد:

  • درمان تعریق زیاد.
  • بهبود یا درمان میگرن.
  • لبخند لثه ای را از بین ببرید
  • درمان اخم و خط پیشانی
  • ابروهای خود را با بوتاکس بالا ببرید
  • درمان چین و چروک های فعال زیر چشم.
  • خطوط پنجه کلاغی دور چشم را درمان کنید.
  • درمان چین و چروک بینی.
  • درمان باز شدن بیش از حد فلپ های بینی.
  • نوک بینی را با بوتاکس بلند کنید
  • درمان چین و چروک اطراف دهان.
  • درمان توده های ماهیچه های جونده.
  • درمان چروک های فعال گردن.

تزریق ژل چیست و در چه مواردی کاربرد دارد؟
ژل ها یا فیلرها پرکننده ها یا حجم دهنده های پوستی هستند که به شکل ژل هستند و برای جوانسازی پوست استفاده می شوند. تزریق ژل راهی برای ایجاد حجم بیشتر و فرم بهتر در صورت و اندام ها است. از تزریق فیلرهای پوستی می توان برای جبران کاهش حجم، رفع چین و چروک، بهبود شکل انحناهای سطحی صورت و بدن استفاده کرد.

کاربردهای تزریق ژل
تزریق ژل در موارد زیر استفاده می شود:

  • تزریق یا گونه زایی ژل گونه
  • چین و چروک دور چشم، دور لب و پیشانی.
  • چین و چروک، خنده و خطوط غمگین را درمان کنید
  • درمان شکاف
  • درمان گودی
  • زاویه دهی فک یا کانتور صورت
  • هایلایت لب
  • چانه برجسته

پاسخ به سوالات مطرح شده در متن.
شایان ذکر است تزریق ژل و بوتاکس در یک جلسه می باشد. ترجیحا این دو روش بهتر است در دو جلسه جداگانه به فاصله یک هفته انجام شوند. اما اگر مجبور به تزریق بوتاکس و ژل در یک جلسه باشیم. 

دوره کامل و کامل تزریق بوتاکس، ژل و فیلر
شرایط برگزاری کلاس آموزش شغلی با دوره کامل و جامع آموزش تزریق بوتاکس،  در سینوهه طبق استانداردهای تعریف شده توسط سازمان فنی و حرفه ای کشور می باشد. در این دوره آموزشی سعی شده است در بازه زمانی یک ماه و نیم تمامی مباحث آموزشی را به صورت جامع به شما عزیزان آموزش دهیم.

برای رفاه حال شرکت کنندگان در دوره کامل و جامع تزریق بوتاکس، ژل و فیلر تمام تلاش خود را انجام داده ایم تا این کلاس را برای شما در چند ساعت برگزار کنیم تا مشکلی برای شرکت در این کلاس ها نداشته باشید. .

لیزر فراکشنال Co2

لایه برداری پوست با لیزر فرکشنال CO2 یکی از راه های کاهش لکه ها و سایر لک های سطح پوست است. لیزر فرکشنال و بازسازی اسکار CO2 اخیرا به عنوان بهترین روش ضد پیری در دهه اخیر انتخاب شده است.

با این تکنیک کاربردی جدید، نتایج فوق العاده ای بدون عوارض جانبی شدید لیزر معمولی به دست می آید. میزان عوارض به طور قابل توجهی کمتر است و دوره نقاهت کوتاه تر خواهد بود.


مناسب برای جوانسازی پوست با لیزر CO2 fractionated

کاندیدای ایده آل برای لایه برداری پوست با لیزر فرکشنال CO2، بزرگسالانی است که مشکلات پوستی مانند اسکار آکنه، خطوط ریز، چین و چروک، لکه های پیری، پوست خشن یا کدر، و اسکار لیزری دارند. درمان لیزر CO2 فرکشنال بهترین روش برای افرادی است که می خواهند با یک درمان به جای مجموعه ای از درمان های پوستی با استفاده از لایه برداری شیمیایی یا سایر روش های زیباسازی پوست، بهترین نتیجه را بگیرند.


لایه برداری پوست با لیزر CO2 فرکشنال را انجام دهید

لیزر از ستون های کوچک انرژی تکه تکه شده برای برش و حذف مناطق آسیب دیده استفاده می کند. زخم های بسیار کوچکی ایجاد می شود که به پوست سالم اطراف اجازه می دهد تا التیام یابد و کلاژن و الاستین جدید تولید کند. این روند بهبودی منجر به کاهش لکه های پیری، خطوط و چین و چروک های ظریف و اسکار آکنه می شود. همچنین پوست را روشن می کند و پوستی صاف ایجاد می کند. مزایای لیزر فرکشنال برای صورت، گردن، سینه و دست ها بسیار محبوب است. بیهوشی قبل از شروع درمان انجام می شود تا ناراحتی در طول این روش به مدت 30 دقیقه به حداقل برسد.


بهبود پس از شکنش با لیزر فرکشنال CO2

دوره نقاهت وجود ندارد، اما احساس آفتاب سوختگی در اولین ساعات پس از لیزر درمانی طبیعی است. در طی هفت تا ده روز پس از لیزر، لایه های خارجی آسیب دیده پوست اساسا برداشته می شوند، بنابراین بهتر است قبل از یک رویداد مهم یا سرگرمی گروهی این کار را انجام ندهید. همچنین مهم است که در این مدت از آفتاب دوری کنید و اگر برای مدت کوتاهی بیرون هستید، خود را بپوشانید.

پس از برداشتن پوست آسیب دیده، پوست جدیدی ظاهر می شود که سفت تر و صاف تر از قبل شده است. خطوط ریز از بین می روند و آسیب های ناشی از نور خورشید کاهش می یابد و در نتیجه پوست صاف تر و یکدست تر می شود. لازم به ذکر است که با مراقبت مناسب از پوست و استفاده از ضدآفتاب، نتایج جوانسازی پوست با لیزر CO2 فراکشنال حفظ می شود. 


مزایای لایه برداری پوست با لیزر فرکشنال CO2

در جوانسازی پوست صورت و گردن، بازسازی فرکشنال لیزر CO2 نتایج شگفت انگیزی را با دوره نقاهت بسیار آسان تر نسبت به روش های جایگزین معمولی ارائه می دهد. لایه برداری پوست با لیزر در گذشته دردناک تر و تهاجمی تر بوده است. این درمان‌ها نسبت به گذشته ناراحتی کمتر و دوره بهبودی سریع‌تری به همراه دارند. اگر لایه برداری با لیزر CO2 توسط یک پزشک متخصص انجام شود، می تواند با یک دوره بهبودی کوتاه نتایج شگفت انگیزی داشته باشد.


روش های جایگزین برای بازسازی پوست

ما در کلینیک صدف انواع درمان های جوانسازی پوست از جمله لایه برداری شیمیایی، برداشتن پوست و میکرونیدلینگ را ارائه می دهیم. میکرونیدل پوستی روشی جدید در زمینه پزشکی زیبایی است که برای رفع خطوط ریز، جای زخم و جوش های سرسیاه و بهبود وضعیت عمومی پوست استفاده می شود. روشی که برای شما مناسب است به نیازها و نگرانی های شما بستگی دارد که می توانید در طول مشاوره با پزشک خود در میان بگذارید. در نهایت می توانید بهترین برنامه ممکن را برای رسیدن به اهداف زیبایی خود انتخاب کنید.


آیا می توان این روش را با درمان های دیگر ترکیب کرد؟

این روش را می توان با سایر درمان ها ترکیب کرد، البته هیچ درمان دیگری را نمی توان در همان روز روی ناحیه تحت پوشش انجام داد. بسیاری از افراد ترجیح می دهند از روش هایی مانند بوتاکس برای کاهش چین و چروک های ناخواسته به دلیل انقباض عضلانی و همچنین ژل های پوستی مانند Restylen و بلوتوث برای پرکردن مناطقی که حجم از دست داده اند مانند گونه ها، خطوط خنده، پلک ها استفاده کنند. لب 


در طول دوره آموزش لیزر موهای زائد در دکتر آرتید، یک پروسه درمانی کامل برای رفع موهای زائد بدن، کاهش سرعت رشد موهای زائد بدن و افزایش لطافت و لطافت پوست به شما آموزش داده می شود. این دوره شامل آموزش های جامع در رابطه با لیزر موهای زائد شامل: آشنایی با لایه های پوست بدن، آشنایی با انواع دستگاه های لیزر و عملکرد هر کدام، آموزش تنظیم انواع دستگاه لیزر، آموزش عملی برای استفاده از دستگاه ها برای قسمت های مختلف بدن و مراقبت از پوست پس از لیزر موهای زائد. در این دوره دانشجو استفاده و تنظیم صحیح دمای لیزر مناسب برای نقاط حساس بدن را می آموزد. هدف از برگزاری این دوره آموزشی تربیت افراد ماهر و متخصصی است که توانایی کار با دستگاه های مدرن لیزر موهای زائد را به صورت حرفه ای و اصولی داشته باشند.

8 کاربرد آر اف فرکشنال

1- پوست را سفت کنید

مهمترین کاربرد فرکانس رادیویی فرکشنال در درمان سفت شدن و شلی پوست است. در واقع آر اف فرکشنال صورت توانایی ایجاد لیفت پوست بدون جراحی را دارد که طبیعتا در زیبایی پوست بسیار موثر است. این اثر دو بار ظاهر می شود، یکی چند روز بعد از RF و دیگری سه یا چهار هفته بعد، اثر دوم برای چندین سال باقی می ماند.


سفت کردن پوست با فرکانس رادیویی به قدری واضح است که می توان از آن برای بالا بردن ابروها (لیفت ابرو) و درمان افتادگی پلک نیز استفاده کرد (اگرچه برای این کار در نواحی خاصی نیاز به فرکانس رادیویی است).


همشهریان عزیز! برای انجام بهترین آر اف فرکشنال در اصفهان به عنوان بهترین روش جوانسازی می توانید به متخصص پوست مجرب بر اساس دانش روز در این شهر مراجعه کرده و از مزایای این روش بهره مند شوید.


۲- ناحیه چانه و فک را سفت کنید

یکی از کاربردهای مهم فرکانس رادیویی میکرونیدل، سفت کردن ناحیه چانه و فک است. این تاثیر RF بر روی پوست به خصوص در خانم ها به قدری قابل توجه است که بعد از یکی دو جلسه به وضوح از سفت شدن ناحیه چانه و فک راضی می شوند. ارزش این کار زمانی مشخص می شود که این اثر را با لیزر لیپولیز مقایسه کنیم. از آنجایی که لیزر لیپولیز یک روش تهاجمی است و احتمال بروز عوارض وجود دارد، آراف به عنوان یک روش کاملاً غیر تهاجمی و بدون عارضه مناسب است.

RF همچنین برای سفت کردن پوست گردن عالی است. با توجه به نازک بودن پوست گردن می توان گفت که اراف رقیبی برای سفت کردن پوست گردن ندارد.



3- درمان چین و چروک پوست

آر اف فرکشنال در درمان چین و چروک پوست بسیار موثر است. این برای چین و چروک دور چشم (زیر چشم) بسیار واضح است. تاثیر روی افرادی که RF کرده اند به حدی است که تنها پس از یک ماه درمان چین و چروک دور چشم شگفت زده می شوند!


4- کنترل بیش از حد ترشح چربی پوست

کاربرد بعدی آر اف فرکشنال در درمان ترشح بیش از حد سبوم و درمان منافذ بزرگ شده است. در یک مطالعه، کاهش حدود 80 تا 70 درصدی در ترشح چربی صورت پس از یک جلسه فرکانس رادیویی مشاهده شد. باریک شدن منافذ معمولاً نسبی است، اما برای اکثر بیماران قابل قبول است.


5- درمان جوش های فعال صورت

یکی دیگر از کاربردهای این روش درمان فعال آکنه است. هنگام درمان آکنه، ممکن است به طور موقت پس از درمان بدتر شود. جالب اینجاست که در زنانی که مشکلات هورمونی دارند، آکنه هنوز در 40 تا 30 سالگی وجود دارد. وقتی RF برای جوانسازی صورت انجام می شود از کاهش جوش ها بسیار راضی هستند.


6- درمان اسکار آکنه

از دیگر کاربردهای فرکانس رادیویی می توان به درمان اسکار آکنه اشاره کرد. فرکانس رادیویی به ویژه بر روی اسکارهای عمیق موثر است. این کاربرد در ترکیب با لیزر فرکشنال CO2 اثر هم افزایی بسیار خوبی دارد. مزیت فرکانس رادیویی این است که پس از آن نیاز به مراقبت کمتر شده و فرد می تواند بلافاصله سر کار برود. بر خلاف لیزر درمانی، لیزر پوست سبز مشکلی ایجاد نمی کند.


7- درمان تعریق زیاد

یکی از جالب ترین کاربردهای فرکانس رادیویی، درمان تعریق بیش از حد زیر بغل است. در مطالعات، این اثر طولانی مدت است، اما بسته به مکانیسم اثر، ممکن است دائمی باشد. این درمان برای افرادی که از بوی بد عرق نیز شکایت دارند مفید است.


8- درمان ترک های پوستی

این فناوری همچنین تاثیر فوق العاده ای در درمان ترک های پوستی دارد به طوری که می توان گفت بهترین درمان برای ترک های پوستی RF است. البته این تاثیر نسبی است، یعنی ترک های پوست به طور کامل از بین نمی روند بلکه کمتر واضح می شوند. 


نکته جالب در مورد استرچ مارک های فرکشنال RF این است که اکثر بیمارانی که برای ترک های اراف تحت درمان قرار می گیرند، از سفت شدن پوست در آن ناحیه راضی هستند. این تاثیر بر روی شکم، ران ها و سینه برای بسیاری از افراد ایده آل است.