دومینیکا

دومینیکا

دومینیکا

دومینیکا

آشنایی ارز برگر و صرافی برگر سواپ

ارز برگر

مقدمه :

ارز برگر توسط صرافی برگر سواپ ارائه شده است که ویژگی‌های بسیاری ازجمله توکن بومی خود BURGER، یک صرافی غیرمتمرکز و NFT ها را به تصویر می‌کشد. در محیط صرافی برگر سواپ، کاربران می‌توانند در فعالیت‌های روزانه از قبیل تعامل داشتن و بازی کردن شرکت کنند، درحالی‌که در جستجوی ویژگی‌های دیفای و NFT هستند.

توکن ارز برگر می‌تواند در تأمین نقدینگی، استخراج توکن واحد و معاملات درون بازی به کار رود. کاربران می‌توانند با بازی کردن در BurgerCities یا خرید آن در صرافی‌های رمزارزی همچون Binance، BURGER به دست آورند.

متاورس در صنعت کریپتو اثرگذار بوده است و به‌طور چشمگیری بازار رمزارز را توسعه داده است. اکنون در سال 2022 بیشتر در دسترس قرار دارد و افراد بیشتری بر این باور هستند که آینده به آن تعلق دارد.

با در نظر گرفتن این رشد، بسیاری از پروژه‌ها برای قدرت بخشیدن به اقتصادهایی که موازی با دنیای واقعی عمل می‌کنند، روش‌هایی را برای درک ساختارهای موردنیاز در نظر گرفته‌اند. این همان‌جایی است که MetaFi وارد می‌شود و درنهایت به حضور مستمر BurgerCities در دنیای کریپتو منجر می‌شود.

آموزش ارز دیجیتال به افراد نحوه استفاده از کیف‌پول‌ها (wallets) و پلتفرم‌های تبادل ارزهای دیجیتال را بررسی می‌کند.

 

صرافی برگر سواپ چیست؟

بااینکه به نظر شبیه یک زنجیره burger جدید می‌رسد، BurgerCities بسیار جالب‌تر از آن است. BurgerCities از Burgerswap مشتق شده است که یک محصول دیفای است که اولین بار در زنجیره BNB به وجود آمد و دیفای و NFT را به‌عنوان بخشی

ادامه مطلب...آشنایی ارز برگر و صرافی برگر سواپ

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد