دومینیکا

دومینیکا

دومینیکا

دومینیکا

بهترین پلتفرم وام دهی ارز دیجیتال کدام است

بهترین پلتفرم وام دهی

شما می‌توانید رمزارزهای خود را وام دهید و سود آن را دریافت کنید و یا بدون فروش حتی یک رمزارز وام کم بهره بگیرید. پلتفرم وام‌دهی ارز دیجیتال زیادی وجود دارد که این خدمات را ارائه می‌دهند و هر کدام از آن‌ها ویژگی­‌های منحصر به فرد خود را دارند. اگر قصد وام گرفتن و یا کسب درآمد از رمزارزهای خود را دارید، لازم است که پلتفرم وام‌دهی ارز دیجیتال را انتخاب کنید که در ادامه، 6 مورد از بهترین آن‌ها را به شما معرفی می‌­کنیم.

 

بیشتر بخوانید:

آموزش ارز دیجیتال به صورت حضوری
 

6 مورد از بهترین پلتفرم وام دهی ارز دیجیتال

1. BlockFi

BlockFi بیش از 10 میلیارد دلار دارایی رمزنگاری شده را مدیریت می‌­کند و به یکی از محبوب­ترین و پرسودترین پلتفرم­‌های وام دهی ارز دیجیتال تبدیل شده است. این پلتفرم از طیف گسترده­ای از رمزارزها پشتیبانی می‌­کند، هیچ محدودیت حداقل یا حداکثری برای سپرده‌­گذاری ندارد و یکی از تنها خدماتی است که بهره مرکب را ارائه می‌­دهد.

2. Nexo

در حالی که برخی از پلتفرم‌­ها فقط با چند ارز معامله می­‌شوند، Nexo بیش از 20 واحد در 200 قلمرو را پشتیبانی می­‌کند. این پلتفرم همچنین وام­‌های کریپتو به کوچکی 50 دلار ارائه می‌­دهد که آن را برای وام گیرندگان قابل دسترس­‌ می‌­کند. با این حال، جایی که Nexo بیش از همه در آن برجسته است، امنیت آن است.

3. شبکه سلسیوس

شبکه سلسیوس، یکی از وام ‌پسندترین خدمات، ادعا می­‌کند که کمترین نرخ‌­های صنعتی را با تنها

ادامه مطلب...بهترین پلتفرم وام دهی ارز دیجیتال کدام است

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد