دومینیکا

دومینیکا

دومینیکا

دومینیکا

با 5 صرافی مطمئن ایرانی آشنا شوید

صرافی مطمئن ایرانی

در این مقاله مطمئن­ترین صرافی ایرانی  بررسی کردیم تا شما بتوانید برای معاملات خود، با خیالی راحت، از یکی از این صرافی­‌ها را استفاده کنید.

 

بهترین صرافی‌های ایرانی

1. صرافی نوبیتکس (NOBITEX)

نوبیتکس از ترکیب سه واژه نو به معنای جدید، بیت کوین و اکسچنج به معنای مبادله ساخته ‌شده است. صرافی نوبیتکس ویژگی‌های اصلی خود را بستر امن، سریع و آسان برای خرید و فروش مستقیم ارزهای دیجیتال معرفی کرده است. این صرافی در زمستان 1396 راه‌اندازی شده و یکی از بهترین صرافی ارز دیجیتال است.

کارمزد معاملات در این سایت به ‌صورت درصدی از حجم دارایی درخواستی محاسبه می‌شود. مثلاً اگر مبتدی باشید کارمزد اولین معامله‌ی شما حدود 0.35% خواهد بود. همچنین معاملات به‌صورت جفت ارز مثلاً اتریوم در مقابل تتر، با کارمزدی در حدود 0.15% محاسبه می‌شود. یکی از معایب این صرافی این است که با احراز هویت سفت‌وسخت می‌توانید در آن خریدوفروش کنید.

آموزش ارز دیجیتال به افراد روش‌های مرتبط با استخراج و استفاده از ارزهای دیجیتال در صنعت گیمینگ و رمزنگاری بازی‌ها را بررسی می‌کند.


2. صرافی بیت پین (BITPIN.IR)

در این بخش از نوشتار بهترین صرافی ارز دیجیتال، به معرفی صرافی معتبر بیت‌پین می‌پردازیم. در نگاه اول صرافی بیت پین بسیار زیباست. بیت پین یکی از صرافی‌های دیگری ایرانی است که باوجود سابقه کم، خدمات متنوعی را به کاربران برای معاملات ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد. پیت پین محصول شرکت دانش‌بنیان سنا ایمن مبادله از گروه شرکت‌های مطرح و باسابقه در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و فین تک است. با توجه به حساسیت کاربران در امنیت و ضمانت معاملات، پنل کاربری صرافی ارز دیجیتال بیت پین از یک سیستم امن، ساده و حرفه‌ای با در نظر گرفتن الزامات قانونی و حقوقی برای کاربران استفاده می‌کند. در صرافی بیت پین می‌توانید با حداقل کارمزد حدود 0.06% تا 0.32% در بازار ارز دیجیتال معامله کنید. این کارمزد پایین در دراز مدت باعث افزایش دارایی‌های شما خواهد شد.

3. صرافی والکس (WALLEX.IR)

صرافی والکس یکی دیگر کسب ‌و کارهایی است که توسط دانشجویان دانشگاه شریف

ادامه مطلب...با 5 صرافی مطمئن ایرانی آشنا شوید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد