دومینیکا

دومینیکا

دومینیکا

دومینیکا

درامد تریدر ارز دیجیتال چقدر است

بازارهای کریپتوکارنسی باوجود آنکه یک پدیده نسبتاً نوظهور در دنیا هستند، سازوکاری مشابه سایر بنگاه‌های مالی دارند. در هیچ ‎کدام از اصناف، نمی‌توان یک عدد خاص برای درآمد شاغلان فعال در همان حوزه تعریف کرد. برای مثال، درآمد یک فروشنده لباس مشابه سایر صاحبان بوتیک نیست. حتی ممکن است میزان سود خالص دو فروشنده که در یک خیابان و کنار یکدیگر مغازه دارند نیز یکی نباشد؛ در نتیجه بازار ارز دیجیتال هم از این قاعده مستثنی نیست.

درست مثل ماهیت پرنوسان رمزارزهای ارزهای دیجیتال، درآمد این حوزه نیز متغیر است. فرض کنید که همراه با دوستتان و با یک سرمایه برابر وارد مارکت کریپتو شده‌اید. احتمال بسیاری وجود دارد که سود شما و دوستتان پس از مدتی فعالیت کاملاً متفاوت باشد. حتی شاید یک نفر سود سرشاری به جیب بزند و دیگری با ضرر شدید روبه‌رو شود. بنابراین تصمیمات و مسیر طی‌ شده توسط هر تریدر در بازار، میزان درآمد را مشخص می‌کند. به ‌همین‌ خاطر نمی‌توان یک عدد مشخص برای درآمد ارز دیجیتال تعریف کرد.

با آموزش ارز دیجیتال، افراد می‌توانند به عنوان کارشناسان بازار سرمایه در صنعت ارزهای دیجیتال فعالیت کنند و روندهای بازاریابی و سرمایه‌گذاری را تحلیل کنند.

در مورد درامد تریدر ارز دیجیتال، حقایقی وجود دارد که کمتر به آن توجه می‌شود. درواقع تریدرها از ترس زیاد شدن رقابت در بازار، درامد تریدر ارز دیجیتال واقعی خود را بیان نمی‌کنند. ترید انواع مختلفی دارد که شناخته شده‌ترین آن، درآمد ترید از نوع روزانه است که به عوامل مختلفی بستگی دارد. باید توجه کنیم که حقایق درآمد ترید در ایران با تبلیغات نشان داده شده، تفاوت دارد. بر اساس آمار Glassdoor، از بین بیش از 1692 ترید، درامد تریدر ارز دیجیتال به طور متوسط و روزانه 80 هزار دلار بوده است. اگر این مقدار را در عدد 30 ضرب کنیم، می‌توانیم مقدار ماهانه‌ی درآمد یک تریدر را به دست آوریم. البته که این مقادیر

ادامه مطلب...درآمد ترید در ایران چقدر است

 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد