دومینیکا

دومینیکا

دومینیکا

دومینیکا

چطور در ترید ارز دیجیتال موفق شویم

از حدود 11 سال پیش که بیت‌کوین به وجود آمد، همواره افراد زیادی به ترید ارز دیجیتال به عنوان یک شغل دانسته‌اند. این افراد با تفکر اینکه می‌توانند از پول خود کار کشیده و سود بدست بیاورند، وارد این شغل دیجیتالی شده­اند. البته که امروزه دنیای ارزهای دیجیتالی بسیار رشد کرده و ابعاد مختلفی از آن پیش روی ما قرار دارد. لازمه‌ی هر شغلی، آموزش و خبره شدن در آن می‌باشد. به عنوان مثال، یک مکانیک ماشین هیچ وقت نمی‌تواند در برنامه نویسی موفق شود؛ بنابراین باید در هر کاری، آموزش لازم را دید.

در بازار ارزهای دیجیتال نیز موضوع بالا صدق می‌کند. یک تریدر ارز دیجیتال، باید زمان زیادی را صرف آموزش، مشاهده‌ی اخبار، غلبه بر احساسات و تصمیم‌­های راهگشا کند. به طور کلی، یک تریدر دارای ویژگی‌های منحصر به فردی می‌باشد که در ادامه این ویژگی­‌ها را بررسی می‌­کنیم. برای تبدیل شدن به یک تریدر ارز دیجیتال موفق، لازم است در خود ویژگی­‌های زیادی را پرورش دهیم.

شاید برخی از ویژگی­ها، مقداری عجیب باشند اما به طرز فوق العاده‌ای مهم و حیاتی می‌باشند. به عنوان مثال، شخص تریدر نباید معامله گری را قمار اشتباه بگیرد. در صورت ارتکاب به چنین کاری، شخص به سرعت پول­های خود را از دست می‌دهد. افرادی که ترید را با قمار اشتباه

ادامه مطلب...


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد