دومینیکا

دومینیکا

دومینیکا

دومینیکا

چگونه معاملات فرکانس بالا را در صرافیهای غیرمتمرکز انجام دهیم

معاملات فرکانس بالا به معامله‌گران رمز ارز اجازه بهره‌برداری از فرصت‌های بازاری را که معمولاً برای معامله‌گران معمولی وجود ندارند می‌دهد.

به دنبال شکوفایی دیفای در سال 2020، صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX ها) جایگاه خود را در محیط رمز ارز ها و فاینانس محکم کردند. ازآنجایی‌که DEX ها به‌اندازه صرافی‌های متمرکز قانونمند نیستد، کاربران می‌توانند هر توکنی را که در نظر دارند در لیست خود قرار دهند.

باوجود DEX ها، معامله‌گران فرکانس بالا می‌توانند پیش از انجام مبادله‌های بزرگ، با کوین‌ها معاملاتی انجام دهند. به‌علاوه، صرافی‌های غیرمتمرکز غیر امانی هستند که نشان‌دهنده این موضوع است که ازنظر تئوری سازندگان نمی‌توانند یک فرد متقلب را در هنگام خروج شناسایی کنند.

ازاین‌رو، شرکت‌های معاملاتی فرکانس بالا که تراکنش‌های معاملاتی خاص را با اپراتورهای صرافی رمز ارز تنظیم می‌کردند، برای هدایت کسب‌وکار سراغ صرافی‌های غیرمتمرکز رفته‌اند.

آموزش ارز دیجیتال به افراد مبانی و روش‌های مرتبط با استفاده از ارزهای دیجیتال در حوزه املاک و مستغلات را آموزش می‌دهد و نحوه اثرگذاری آن بر بازار املاک را بررسی می‌کند.

 


معاملات فرکانس بالای کریپتو:

معاملات فرکانس بالا (HFT) یک روش معاملاتی است که از الگوریتم‌های پیچیده برای تحلیل مقادیر بالای اطلاعات و انجام معاملات سریع استفاده می‌کند؛ بنابراین HFT می‌تواند بازارهای مختلف را تحلیل کند و حجم بالایی از سفارش‌ها را در طی چند ثانیه تکمیل کند. در حوزه معاملات، اجرای سریع اغلب کلید سودآوری است.

HFT اسپردهای خرید-فروش کوچک را به‌واسطه انجام حجم بالای معاملات حذف می‌کند. همچنین

ادامه مطلب...چگونه معاملات فرکانس بالا را در صرافیهای غیرمتمرکز انجام دهیم

 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد