دومینیکا

دومینیکا

دومینیکا

دومینیکا

سه دلیل برای معامله گران بیت کوین که منتظر ریزش قیمت باشند نه اف

زمان‌بندی بازار امکان‌پذیر نیست اما برخی از اندیکاتورهای درون زنجیره و تکنیکال زمان را برای آغاز جمع‌آوری بیت کوین مناسب می‌دانند.

بیت کوین (BTC) تغییری نداشته است و قیمت BTC احتمالاً در روند نزولی فعلی خود باقی می‌ماند؛ اما همان‌گونه که هفته گذشته اشاره کردم، زمانی که هیچ‌کس درباره بیت کوین صحبت نمی‌کند، معمولاً بهترین زمان برای خرید آن است.

در هفته اخیر، قیمت دچار نوسان دیگری شد و به زیر 19000 دلار در 6 سپتامبر سقوط کرد و اکنون bull های BTC در تلاش هستند تا برای حمایت آن را به 19000 تا 20000 دلار بازگردانند. تنها در هفته جاری جروم پاول رئیس فدرال رزرو تصریح کرد که فد درصدد انجام هر آنچه ممکن است برای مبارزه با تورم «تا زمانی که اوضاع آرام شود» است و تحلیلگران بازار نرخ بهره خود را از نقطه مبنای 5/0 پیش‌بینی تا 75/0 افزایش داده‌اند.

در اصل نرخ بهره افزایش می‌یابد و محدودیت‌های کمی (QT) سبب کاهش تقاضای مصرف‌کننده می‌شوند که درنهایت به کاهش هزینه کالاها و خدمات می‌انجامد اما هنوز به آن نقطه نرسیده‌ایم. افزایش نرخ بیشتر علاوه بر QT سبب کاهش بازار سهام می‌شود و با توجه به ارتباط قوی آن‌ها با قیمت بیت کوین، احتمالاً پیامد دیگر آن کاهش بیشتر قیمت BTC است.

آموزش ارز دیجیتال به افراد مفاهیم و روش‌های مرتبط با استفاده از ارزهای دیجیتال در حوزه خرید و فروش آنلاین را بررسی می‌کند.

 

ابزار سرمایه‌گذار بیت کوین: ضریب فزاینده دوساله MA

در حال حاضر قیمت بیت کوین 72% از سقف قیمت خود در 69000 دلار پایین‌تر است. در بازارهای خرسی پیشین، قیمت BTC تصحیح 55% (21 جولای)، کاهش 71% تا مارس 2020 و تصحیح 84% در دسامبر 2018 را شاهد بود. بااینکه تحمل آن دشوار است، تصحیح 72% فعلی در مقایسه با مشکلات سقف قیمت‌های پیشین طبیعی است.

با مقایسه این داده‌های کاهشی با ضریب افزایشی MA دوساله، می‌توان متوجه شد که قیمت به زیر میانگین

ادامه مطلب...سه دلیل برای معامله گران بیت کوین که منتظر ریزش قیمت باشند

 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد