دومینیکا

دومینیکا

دومینیکا

دومینیکا

بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایهگذاری در ماه سپتامبر

بااینکه جستجو در فضای کریپتو در طی ماه‌های گذشته تا حدی دشوار بوده است، کسب سود هنوز غیرممکن نیست. اخیراً کارشناسان سه پروژه جالب کریپتو را انتخاب کرده‌اند که می‌توانند نمودارهای سپتامبر و پس‌ازآن را تغییر دهند. اگر تصمیم به حذف ضررهای بازار نزولی و سرمایه‌گذاری برای موفقیت‌های آتی دارید، این پروژه‌ها بهترین گزینه‌ها هستند؛ و سپتامبر برای تعدادی از پروژه‌های جالب می‌تواند ماه مهمی باشد. علیرغم ضررهای بیشتر بازار، برخی همچنان نشان داده‌اند که پتانسیل پیشرفت را دارند؛ و نوع کوین‌هایی که برای سرمایه‌گذاری در نظر می‌گیرید اهمیت دارد. در ادامه بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاری، برای کسب سود در پرتفوی خود در ماه سپتامبر را مشاهده می‌کنید:

با آموزش ارز دیجیتال، افراد می‌توانند به عنوان مشاوران سرمایه‌گذاری در صنعت ارزهای دیجیتال فعالیت کنند و به مشتریان خود راهنمایی کرده و استراتژی‌های سرمایه‌گذاری مناسب را توصیه کنند.

 


1. Uniglo (GLO):

Uniglo اولین توکن ضد تورمی در جهان است که مبتنی بر آرای DAO است و بر همین اساس به جامعه خود پاداش می‌دهد. Uniglo یک صندوق سرمایه‌گذاری به دست آورده است که از طرف کاربران نگهداری می‌شود و حاوی دارایی‌های بسیاری ازجمله دیگر کریپتوها و حتی دارایی‌های دنیای واقعی می‌شود. این موضوع قیمت مبنای مشخصی را ارائه می‌کند که برای رشد مناسب است. GLO به دلیل مکانیک سوزاندن کامل با گذشت زمان نادرتر می‌شود و در طی فرآیند پیش‌فروش با قیمت تخفیف‌دار موجود است. اکنون زمان مناسبی برای سرمایه‌گذاری در یک توکن در نظر گرفته می‌شود که برای موارد مهمی به کار می‌رود. به همین دلیل بهره در GLO همواره در حال افزایش است.


2. Etherium Classic (ETC):

ETC به‌عنوان فورکی از یک اتریوم بزرگ‌تر، کاربردها و موارد استفاده جدیدی را برای سرمایه‌گذاران معرفی کرده است. ETC مشکلاتی مانند سرعت تراکنش کند را حل می‌کند، اما عملکرد خود اتریوم را نیز دنبال می‌کند؛ و هر دو این توکن ها با ادغام در ETH 2.0 در افق ماه سپتامبر خوبی

ادامه مطلب...بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایهگذاری در ماه سپتامبر

 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد