دومینیکا

دومینیکا

دومینیکا

دومینیکا

سه اشتباه بزرگی که در معاملات فیوچرز تحت هیچ شرایطی نباید انجام

معامله‌گران کریپتو تمایل دارند تا از دیگران تقلید کنند و با استفاده از لوریج بالا در بازارهای قراردادهای آتی سرمایه‌گذاری‌های design انجام دهند، 

با آموزش ارز دیجیتال، افراد می‌توانند به عنوان کارشناسان تجارت بین‌المللی در حوزه ارزهای دیجیتال فعالیت کنند و راهنمایی‌های لازم برای انجام معاملات بین‌المللی را ارائه دهند.


سه اشتباه بزرگ تریدرها در معاملات فیوچرز چیست؟

قراردادهای مشتقات ازنظر قیمت و معامله‌گری با معاملات اسپات تفاوت دارند:

در حال حاضر، سود باز قراردادهای آتی جمعی در بازار کریپتو از 25 میلیارد دلار عبور می‌کند و معامله‌گران خرد و مدیران باتجربه سرمایه از این ابزارهای برای لوریج کردن پوزیشن های کریپتوی خود استفاده می‌کنند.

قراردادهای آتی و مشتقات اغلب برای کاهش ریسک یا افزایش کاربری به کار می‌روند و هدف آن، علیرغم این تفسیر رایج، برای کاهش شرط‌بندی‌ها نبوده است.

برخی تفاوت‌ها در قیمت‌گذاری و معامله در قراردادهای مشتقات کریپتو وجود ندارند. به همین دلیل، معامله‌گران باید حداقل این تفاوت‌ها را هنگام سرمایه‌گذاری پرخطر در بازارهای قراردادهای آتی در نظر بگیرند. حتی سرمایه‌گذاران مجرب مشتقات از دارایی‌های سنتی نیز ممکن است اشتباه کنند، بنابراین درک ویژگی‌های موجود پیش از استفاده از لوریج اهمیت بسیاری دارد.

بیشتر خدمات معامله کریپتو حتی درصورتی‌که استعلام قیمت دلار آمریکا را نشان دهند، از دلار آمریکا استفاده نمی‌کنند. این یک راز ناگفته و یکی از نقاط ضعفی است که معامله‌گران مشتقات با آن روبرو هستند و سبب ریسک بیشتر و انحرافات در هنگام معامله و تحلیل بازارهای آتی می‌شود.

مشکل مهم عدم وجود شفافیت است، بنابراین مشتریان نمی‌دانند که آیا قراردادها به شکل استیبل کوین تعیین قیمت شده‌اند یا نه. بااین‌وجود، با در نظر گرفتن این مسئله که همیشه ریسک متوسطی هنگام استفاده از صرافی‌های متمرکز وجود دارد، این نگرانی بزرگی نیست.


قراردادهای آتی تخفیف‌دار گاهی با سورپرایز همراه هستند:

در تاریخ 9 سپتامبر، قراردادهای آتی Ether(ETH) که در 39 دسامبر منقضی

ادامه مطلب...سه اشتباه بزرگی که در معاملات فیوچرز تحت هیچ شرایطی نباید انجام


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد