دومینیکا

دومینیکا

دومینیکا

دومینیکا

لایو پیر چیست

لایو پیر یک پروتکل ویدیویی غیرمتمرکز است که در بلاک چین اتریوم ساخته شد. این پروتکل برای افرادی طراحی شد که محتوای ویدیویی را در اپلیکیشن ها به شکل غیرمتمرکز ادغام می‌کنند و هزینه آن از بخشی از هزینه‌های راه‌حل‌های سنتی تأمین می‌شود. غیرمتمرکزسازی پردازش ویدیویی از طریق توزیع فرآیند انتقال کد به شبکه‌ای از اپراتورهای نود، انجام می‌شود. انتقال کد گام مهمی در ارائه محتوای ویدیویی به کاربران نهایی است. این مرحله شامل دریافت فایل‌های ویدیویی و تبدیل آن‌ها به یک وضعیت بهینه برای هر کاربر نهایی است که بر اساس فاکتورهایی ازجمله اندازه اسکرین دستگاه یا اتصال اینترنت انجام می‌شود.

Livepeer محتوای ویدیویی را به‌صورت ارزان و منطقی با استفاده از تکنولوژی بلاک چینی که از تئوری بازی، محرک‌های کریپتو ایکونومی و قراردادهای هوشمند برای استفاده از تعاملات مثبت سهامداران استفاده می‌کند، پردازش می‌کند. توکن لایو پیر که دارایی بومی آن است برای ایجاد هماهنگی و توزیع کارهای مربوط به پردازش ویدیو در میان حاضرین در شبکه، به کار می‌رود.

 

نحوه عملکرد لایو پیر

لایو پیر که در اتریوم ساخته‌شده است، در اصل شبکه‌ای است که افرادی را که به دنبال پردازش ویدیو هستند با تأمین‌کنندگانی که چنین خدماتی ارائه می‌کنند، مرتبط می‌سازد. این شبکه برای ترغیب حاضرین به قابل‌اعتماد، امن و ارزان نگه‌داشتن این فرآیند انتقال کد

ادامه مطلب...لایو پیر چیست

 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد