دومینیکا

دومینیکا

دومینیکا

دومینیکا

بهترین ارزهای دیجیتال کمتر از 1 دلار جهت سرمایهگذاری بلند مدت

ارزهای دیجیتال کمتر از 1 دلار جهت سرمایه‌گذاری طولانی مدت ارزش بالایی در فضای کریپتو می‌تواند داشته باشد، به‌اندازه تعریف ارزش یک کریپتوی خاص، در وهله اول دشوار باشد. برای اطلاع یافتن از این که کدام رمز ارز ها کمتر ارزش‌گذاری شده‌اند، باید معیارهای ساده‌ای همچون ارزش‌گذاری بازار، حجم معاملاتی روزانه و تکنیکال‌های کوتاه‌مدت را مدنظر قرار دهید تا ارزش پیشنهادی بلندمدتی که هر شبکه توکن ارائه می‌کند را بررسی کنید.

با در نظر گرفتن این موضوع، سه رمز ارزی که در حال حاضر کمتر از 1 دلار معامله می‌شوند و برای سرمایه‌گذاران بلندمدت بیشترین تعهد را دارند را بررسی می‌کنیم.

آموزش ارز دیجیتال به افراد نحوه استفاده از تکنولوژی بلاکچین در صنعت‌های مختلف و ارزیابی پتانسیل آن در ارتقای عملکرد سازمان‌ها را بررسی می‌کند.


 

1. Tron (TRX) – برنامه‌های بزرگی که پشتوانه آن‌ها اجرا بر اساس اطلاعات واقعی است

در طی دوران تب طلا هیچ‌کس مدت طولانی را صرف طلا نکرد. بااین‌وجود Levi Strauss یک امپراتوری مملو از جستجوگران طلا ایجاد کرد و او تنها فرد در این زمینه نبود. چنین طرز فکری دلیل علاقه امروز ما به TRX به‌عنوان یک بازی طولانی‌مدت ارزش است.

Tron که اکنون بسیار محبوبیت دارد و ارزش بالایی نیز دارد، تردیدهایی را سبب شده است که برای هر رمز ارز جدیدی روی می‌دهد و اکنون به‌عنوان یک گزینه ثابت کم‌ارزش بتا معامله می‌شود. پروفایل تکنیکال Trom به‌تنهایی جایگاه مهمی را در بیشتر پرتفوی‌های کریپتو به آن می‌دهد، اما رویکرد اصلی تکنولوژیکی و استراتژیک آن، Tron را به یکی از گزینه‌های موردعلاقه ما در بقیه سال 2022 و بعدازآن تبدیل کرده است.

در سال 2018 Tron با دریافت BitTorrent سروصدای بسیاری کرد که با بلندپروازی‌های Tron برای تبدیل‌شدن به یک

ادامه مطلب...بهترین ارزهای دیجیتال کمتر از 1 دلار جهت سرمایهگذاری بلند مدت

 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد