دومینیکا

دومینیکا

دومینیکا

دومینیکا

پنج استراتژی خروج برتر ارز دیجیتال برای 2022

استراتژی خروج همواره جز یکی از کارهای سخت برای تریدرهای حرفه‌ای است ، همان‌طور که می‌دانید، آگاهی یافتن از تمام مزایا و معایب رمز ارزها پیش از ورود به بازار کریپتو اهمیت بسیاری دارد؛ اما همراه با استراتژی ورود قدرتمند، باید دانست که چه موقع و چگونه از بازار کریپتو باید خارج شد. باید شنیده باشید که غول‌های کسب‌وکار می‌گویند از برنامه خارج می‌شوند اما یکی را به اشتراک می‌گذارند. ازاین‌رو، در ادامه را که در سال 2022 و پس‌ازآن برای شما مفید خواهند بود مشاهده خواهید کرد.

آموزش ارز دیجیتال به افراد مفاهیم و روش‌های مرتبط با استفاده از ارزهای دیجیتال در حوزه طراحی و توسعه وبسایت‌ها و اپلیکیشن‌ها را بررسی می‌کند.

1.خروج و فروش در قیمت‌های هدف:

برای مثال: فرض کنید که شما یک بیت کوین کامل دارید، به‌جای خارج شدن از کل پوزیشن خود زمانی که به 100K می‌رسد، می‌توانید آن را به پنج بخش مختلف یا هر تعداد بخشی که می‌خواهید تقسیم کنید؛ بنابراین می‌توانید یک بیت کوین کامل را انتخاب کنید و آن را به پنج بخش مختلف تقسیم کنید و با قیمت‌های مختلف بفروشید. به این صورت می‌توانید بهتر سود کنید.

2. متوسط هزینه دلاری:

این یکی از بهترین استراتژی‌ها در زمان خرید رمز ارز است و نیز گزینه ایده‌آلی برای زمان خروج از بازار است. شما می‌توانید یک برنامه فروش یک‌روزه، یک هفته یا یک ماه و نیز درصدی را که می‌خواهید بفروشید تعیین کنید. برای مثال 10% هفتگی و در طی 10 هفته از بازار خارج خواهید بود (دوباره با سود موجود).

بیشتر بخوانید:

3. خروج از طریق بازگشت سرمایه (%):

تصور کنید زمانی که قیمت Cardona 1 دلار بود، آن را انتخاب کردید، زمانی که آن را خریدید باید یک ایده

ادامه مطلب...پنج استراتژی خروج برتر ارز دیجیتال برای 2022

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد