دومینیکا

دومینیکا

دومینیکا

دومینیکا

شبکه پالیگان چیست

شبکه پالیگان که هدف اصلی آن ارزیابی بلاک چین اتریوم است. به دلیل نرخ پذیرش بالا و زیرساخت ناکافی برای پشتیبانی از این کاربرد زیاد، بلاک چین اتریوم می‌تواند غیرقابل استفاده باشد. به این معنی که در طی زمان‌های با ترافیک بالا، کاربران باید کارمزدهای بالا برای تراکنش بپردازند، سرعت انجام تراکنش کاهش می‌یابد، تراکنش‌های بسیاری به‌درستی انجام نمی‌شوند و تجربه‌های نامناسب دیگری به دست می‌آیند.

شبکه Polygon از مجموعه‌ای از راه‌حل‌های ارزیابی لایه 2 برای بلاک چین اتریوم و یک میان زنجیره کارآمد تشکیل یافته است که برای کاربران تجربه خوبی ارائه می‌کند. همچنین در تسهیل فرآیند ساخت اپلیکیشن های بلاک چین اتریوم نقشی بر عهده دارد.

راه‌حل‌های شبکه Polygon از زیرساخت‌های با توان عملیاتی بالا تشکیل یافته‌اند که غیرمتمرکز سازی را حفظ می‌کنند و با امید به تسهیل پذیرش تکنولوژی بلاک چین اتریوم، امنیت را حفظ می‌کنند.

شبکه Polygon حاوی چندراه‌حل ارزیابی اتریوم و تسهیلات توسعه بلاک چین ازجمله موارد زیر می‌شود:

با آموزش ارز دیجیتال، افراد می‌توانند به عنوان کارشناسان قانونی در حوزه حقوق ارزهای دیجیتال فعالیت کنند و مشاوره‌های قانونی مرتبط با مسائل حقوقی و رسمیت ارزهای دیجیتال ارائه دهند.

 

Polygon SDK:

Polygon SDK (Software Development Kit) برای توسعه‌دهندگان امکان ساخت Polygon را برای به‌کارگیری پروتکل‌های طراحی‌شده، فراهم می‌کند. این کار فرآیند پیشرفت آن‌ها را آسان‌تر و سریع‌تر می‌سازد و همچنین کاربرد آن‌ها را مطابق با اصول شبکه Polygon قرار

ادامه مطلب...شبکه پالیگان چیست

 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد