دومینیکا

دومینیکا

دومینیکا

دومینیکا

ارز دیجیتال چیلیز چیست

چیلیز یک رمز ارز محبوب برای توکنیزه کردن ورزش و افزایش مشارکت در پلتفرم ورزشی و پاداش‌ده‌ی Chiliz.net است. همچنین اولین صرافی کریپتو مبتنی بر ورزش است که در آن طرفداران می‌توانند توکن های شخصی‌سازی‌شده طرفداران را معامله کنند و در نظرسنجی‌های مربوط به باشگاه و استخرها شرکت کنند. ازاین‌رو، توکن ها به طرفداران حق رأی می‌دهند، هرچه مقدار توکنی که نگه‌داری می‌کنید بیشتر باشد، حق رأی‌دهی بیشتری خواهید داشت. توکن ها همچنین به طرفداران اجازه دسترسی به تخفیف‌ها، تبلیغات و محتوای محدود، تست کردن دانش ورزشی خود در مقابل یکدیگر و برنده شدن جوایزی مانند کالاهای امضاشده باشگاه را می‌دهند.

چیلیز در اصل 2 مشکل را حل می‌کند: تأمین سرمایه و مشارکت. این پلتفرم علاوه بر این‌که به طرفداران اجازه می‌دهد تا سهمی در تیم‌های محبوب خود داشته باشند و در فعالیت‌های روزانه آن‌ها شرکت کنند، دسترسی به کسب‌وکارهای ورزشی و سرگرمی را نیز ممکن می‌سازد. این کار به آن‌ها کمک می‌کند تا برنامه‌های توسعه خود را ارزیابی کنند و در صنعت جهانی ورزش پیشرفت کنند.

چیلیز در سال 2018 توسط الکساندر دریفول مؤسس شرکت راهنمای توریسم Webcity و مؤسس بزرگ‌ترین وب‌سایت آنلاین بازی پوکر در فرانسه Winamax ساخته شد. دریفول درباره نحوه استفاده از تکنولوژی بلاک چین به این منظور که روشی صحیح برای تعامل با تیم‌های ورزشی خود و تیم‌هایی که روش مؤثری برای نقد کردن پایگاه‌های جهانی طرفداران خود دارند، اندیشید.

مفهوم به یک کسب‌وکار جهانی موفق تبدیل شد، یک اسب تک‌شاخ بلاک چین که انتظار می‌رود تا

ادامه مطلب...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد