دومینیکا

دومینیکا

دومینیکا

دومینیکا

5 دامنه اتریوم ترند بازار ارزهای دیجیتال شدند

ENS در ساده‌ترین شرایط یک سیستم نام‌گذاری مجاز، غیرمتمرکز و منبع باز است که در شبکه اتریوم ساخته‌شده است.

نقش اولیه ENS تطبیق دادن نامه‌ای دامنه آسان همچون Josiah.eth با شاخص‌های قابل‌خواندن کامپیوتری همچون 0xGk3…w84KQ است. ازآنجایی‌ که ENS از مکانیسم رزولوشن برعکس (مطابقت دادن آدرس یک کریپتو با نام ENS) پشتیبانی می‌کند، می‌توانید متادیتای خود همچون پروفایل توییتر خود را با دامنه ENS مرتبط سازید. به‌علاوه، می‌توانید دامنه‌های ENS را همچون یک NFT در بازارهایی مانند OpenSea خرید یا فروش کنید.

آموزش ارز دیجیتال به افراد نحوه استفاده از ارزهای دیجیتال در حوزه سفر و گردشگری را بررسی می‌کند، از جمله پرداخت‌های دیجیتال در هتل‌ها و رستوران‌ها.

دسته‌های دامنه ENS مختلفی بر اساس تعداد کاراکترها وجود دارند. ظاهراً اسامی با چهار کاراکتر یا کمتر به دلیل کمیابی از محبوب‌ترین‌ها هستند. دارندگان دامنه جوامعی را بر اساس مالکیت مشترک تشکیل می‌دهند، همچون 10k Club برای افرادی که 0000 – 9999 دامنه دارند. در زیر پنج 5 دامنه اتریوم که سر و صدای زیادی داشتند را مشاهده می‌کنید.


1. 10k Club

10k Club شامل اعضایی با نام ENS چهار کاراکتری می‌شود که از 0000 تا 9999 متفاوت هستند. به‌عبارت‌دیگر، این کلاب از دارندگان دامنه‌ای تشکیل یافته است که علاقه‌مند به معامله اولین 10000 کاراکتر در ENS هستند.


2. Ethmoji 99 Club

Ethmoji 99 Club سومین دسته ENS محبوب است که از اعضایی تشکیل‌ شده

ادامه مطلب...5 دامنه اتریوم ترند بازار ارزهای دیجیتال شدند

 

 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد