دومینیکا

دومینیکا

دومینیکا

دومینیکا

ارز دیجیتال سندباکس چیست

سندباکس یک بازی play-to-earn(P2E) است که تکنولوژی بلاک چین، دیفای و NFT ها را در یک متاورس سه‌بعدی ترکیب می‌کند. دنیای مجازی آن به بازیکنان اجازه می‌دهد تا بازی‌ها و دارایی‌های دیجیتال خود را با کمک ابزارهای رایگان طراحی ایجاد و شخصی‌سازی کنند. کالاهای مجازی ایجادشده را می‌توان بعداً به‌عنوان NFT ها نقد کرد و برحسب توکن های SAND در بازار سندباکس فروخت.

توکن SAND توکن بومی Sandbox است که به‌عنوان پایه تمام تراکنش‌ها و تعاملات در بازی به کار می‌رود. SAND را می‌توان از طریق بازی کردن و رقابت‌هایی در Sandbox به دست آورد یا در صرافی‌های رمز ارز مانند Binance خریداری کرد.

با آموزش ارز دیجیتال، افراد می‌توانند به عنوان کارشناسان حمایت و مشاوران مشتری در حوزه ارزهای دیجیتال فعالیت کنند و نیازها و مشکلات کاربران را شناسایی و راهنمایی‌های لازم را ارائه دهند.

 

بیشتر بخوانید:

سندباکس چیست؟

Sandbox یک بازی بلاک چین P2E است که به بازیکنان اجازه ساخت یک دنیای مجازی با استفاده از NFT ها در بلاک چین اتریوم را می‌دهد. بازیکنان می‌توانند آواتارهای خود را طراحی کنند تا دسترسی به بازی‌های مختلف، محیط‌ها و هاب ها در متاورس Sandbox ممکن شوند. شما می‌توانید بازی را به‌عنوان یک نسخه دیفای از Minecraft در بلاک چین در نظر بگیرید.

Sandbox که در سال 2011 توسط Pixowl راه‌اندازی شد در ابتدا یک پلتفرم بازی موبایل بود که به‌عنوان حریف Minecraft طراحی‌شده بود. این پلتفرم طرفدار زیادی پیدا کرد و بیش از 40 میلیون دانلود در سراسر جهان صورت گرفت؛ اما در سال 2018، آرتور مادرید و سباستین بورگت مؤسسین آن تصمیم به جستجوی پتانسیل ایجاد یک متاورس سه‌بعدی در بلاک چین گرفت. هدف آن‌ها این است که به کاربران اجازه دهند تا مالک مخلوقات خود به شکل NFT ها باشند و هنگام

ادامه مطلب...ارز دیجیتال سندباکس چیست

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد