دومینیکا

دومینیکا

دومینیکا

دومینیکا

سرویس نام اتریوم چیست ؟ و چه کاربردی دارد

Etherium Name Service (ENS) خدمات نام‌گذاری برای آدرس‌های کیف پول، هش ها و دیگر شاخص‌های قابل‌خواندن توسط ماشین است. خواندن مجموعه‌ای از داده‌ها در آدرس‌های قابل‌خواندن آسان سخت به نظر می‌رسد. این کار مشابه Domain Name System (DNS) به‌کاررفته برای وب‌سایت‌ها است.

در ابتدا ENS اسامی دامنه 3،4%5 و 6 حرفی را برای کاربران علاقه‌مند با استفاده از فرمت حراجی Vickery، به حراج گذاشت. هر نام در پایان خود یک.eth دارد و می‌تواند به آدرس‌های مختلف رمز ارز، هش ها و دیگر اطلاعات متصل شود.

اکنون شما می‌توانید بدون حراجی نام ها را خریداری کنید و تا یک سال آن‌ها را اجاره دهید. قیمت‌ها به طول نامی که می‌خواهید اجاره دهید بستگی دارند. همچنین اگر در 31 اکتبر 2021 یک دامنه ENS داشتید، شما سزاوار داشتن ایر دراپ توکن های حاکمیت ENS برحسب دلار هستید. شما باید تا 4 مه 2022 آن‌ها را جمع‌آوری کنید.

با آموزش ارز دیجیتال، افراد می‌توانند به عنوان کارشناسان قانونی در حوزه قراردادهای هوشمند در بلاکچین فعالیت کنند و مشاوره‌های حقوقی مرتبط با قراردادهای هوشمند را ارائه دهند.


 

سرویس نام اتریوم چیست؟

Etherium Name Service (ENS) یک پروژه مبتنی بر اتریوم است که در 4 مه 2017 توسط الکس ون دی سانده و نیک جانسون از بنیاد اتریوم راه‌اندازی شد. این پروژه به کاربران اجازه می‌دهد تا آدرس‌های عمومی بلند اتریوم را به روش ساده مبتنی بر متن به نمایش بگذارند. این کار اشتراک‌گذاری، استفاده و به خاطر سپردن آدرس‌ها و دیگر داده‌ها را تسهیل می‌کند. تبدیل اعداد قابل‌خواندن توسط ماشین همچون 0xAb5801a7D398351b8bE11C439e05C5B3259aeC9B  به جایگزین‌های قابل‌خواندن توسط انسان بخش مهمی از افزایش پذیرش بلاک چین است.

ENS تنها محدود به آدرس‌های کیف پول نمی‌شود. از آن می‌توان برای ارائه آی‌دی‌های

ادامه مطلب...سرویس نام اتریوم چیست

 

 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد