دومینیکا

دومینیکا

دومینیکا

دومینیکا

سم زدایی چیست

سم زدایی دیجیتال یا Digital Detox در واقع دوره‌های کوتاهی است که در آن، افراد کاملا داوطلبانه وسایل دیجیتال مانند گوشی‌های هوشمند را کنار می‌گذارند و از شبکه‌های اجتماعی دوری می‌کنند. تکرار و تناوب دوره‌های سم زدایی دیجیتال به خود فرد بستگی دارد که این کار فواید فراوانی برای سلامت روح و جسم دارد. برای آشنایی بیشتر با سم زدایی دیجیتال و نحوه انجام آن، با این مقاله از مدرسان پیشتاز با ما همراه باشید.

آموزش ارز دیجیتال به افراد روش‌های ایجاد و مدیریت کسب و کارهای مبتنی بر ارزهای دیجیتال را بررسی می‌کند، از جمله جذب سرمایه و توسعه استارتاپ‌های مرتبط.

 

چرا به سم‌ زدایی دیجیتال نیاز داریم؟

برای اینکه وضعیت آب‌ و‌ هوا را بررسی کنید، به‌ سراغ گوشی هوشمندتان می‌روید و به اینترنت متصل می‌شوید. قبل از اینکه برنامه آب ‌و هوا را باز کنید، نوتیفیکیشنی دریافت می‌کنید و متوجه می‌شوید یکی از دوستانتان تصاویری از سفرش را به اشتراک گذاشته است. اتفاقی که معمولا در این شرایط رخ می‌دهد این است: آب ‌و هوا را فراموش می‌کنید و تصاویر را می‌بینید. هم‌زمان، برنامه مرورگر گوشی را هم باز می‌کنید تا درباره مقصدی که دوستتان به آنجا سفر کرده، هتلی که در آنجا اقامت داشته و جاذبه‌های گردشگری مورد بازدید آنها هم اطلاعاتی به دست آورید.

در همین جست ‌و جوها، برای دیدن تصاویر بیشتر از جاذبه گردشگری، وارد اینستاگرام می‌شوید که در این برنامه هم پیام‌ها و لایک‌های جدیدی برای دیدن دارید. شاید بعد از گذشت یک ساعت و انتخاب مقصدی برای سفر آن هم با همه جزئیات، به یاد آورید که فقط می‌خواستید آب‌

ادامه مطلب...سم زدایی چیست

 

 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد