دومینیکا

دومینیکا

دومینیکا

دومینیکا

پلتفرم استریم موسیقیAudius (AUDIO) بر بستر بلاکچین چیست

Audius(AUDIO) یک پلتفرم پخش موسیقی غیرمتمرکز مبتنی بر بلاک چین است. هدف این پروژه ارائه کنترل بیشتر بر تولیدات موسیقی به هنرمندان و نمایشگاه داران است. زمانی که هنرمندان محتوا را به Audius آپلود می‌کنند، می‌توانند از کار خود رکوردهای تغییرناپذیری تولید کنند که توسط شبکه غیرمتمرکزی از نودها ایمن‌سازی خواهد شد.

Audius از طریق ایجاد ارتباط مستقیم میان هنرمندان با طرفداران آن‌ها واسطه‌ها را در صنعت سنتی موسیقی حذف می‌کند. هنرمندان مالکیت مطلق موسیقی خود را در اختیار دارند و می‌توانند در مورد نحوه نقد کردن آن‌ها در پلتفرم تصمیم‌گیری کنند. آن‌ها می‌توانند موسیقی خود را به‌صورت رایگان توزیع کنند با کارمزدهای مشخصی برای طرفداران در نظر بگیرند تا بتوانند محتوای انحصاری را باز کنند.

برعکس دیگر سرویس‌های پخش موسیقی، Audius سهمی از درآمد هنرمند را کسب نمی‌کند. تولیدکنندگان موسیقی می‌توانند 90% درآمد خود را بر اساس AUDIO داشته باشند که رمز ارز بومی Audius است.10% باقیمانده به استیکرهایی داده خواهد شد که از شبکه Audius پشتیبانی می‌کنند.

AUDIO یک توکن ERC-20 است که به‌عنوان توکن حاکمیت Audius عمل می‌کند. دارندگان می‌توانند AUDIO خود را برای ایمن‌سازی شبکه استیک کنند، در حاکمیت Audius مشارکت داشته باشند و به محتوای انحصاری دسترسی پیدا کنند. همچنین می‌توانند پاداش‌هایی به شکل AUDIO از استیکینگ به دست آورند.

 

Audius چیست؟

Audius یک پلتفرم پخش موسیقی کاملاً غیرمتمرکز است که می‌تواند شنوندگان را قادر به حمایت

ادامه مطلب...پلتفرم استریم موسیقیAudius (AUDIO) بر بستر بلاکچین چیست

 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد