دومینیکا

دومینیکا

دومینیکا

دومینیکا

لایت کوین چیست

لایت کوین آلت کوینی است که در سال 2011 توسط مهندس پیشین گوگل چارلی لی تولید شد. هدف این کوین این بود تا نسخه کم‌حجمی از بیت کوین باشد که بتوان پرداخت های فوری و کم‌هزینه را با آن انجام داد. کد و ویژگی‌های مشخص بیت کوین را در بلاک چین آن پذیرفت اما اولویت را به‌سرعت تأیید تراکنش به‌منظور تسهیل تعداد تراکنش در ثانیه (TPS) و زمان کوتاه‌تر تولید بلاک داد.

به دلیل شباهت با بیت کوین، توسعه‌دهندگان از بلاک چین برای بررسی تکنولوژی‌هایی که می‌خواهند روی بیت کوین اجرا کنند، استفاده می‌کنند. برای مثال، Segregated Witness(SegWit) و Lightning Network پیش از بیت کوین روی بلاک چین لایت کوین راه‌اندازی شدند.

Ltc عرضه کل 84 میلیون دارد. لایت کوین همچون بیت کوین طبیعتی ضد تورمی دارد و هر 840000 بلاک را (تقریباً هر چهار سال) نصف می‌کند (halve). انتظار می‌رود که هالوینگ بعدی در ماه اوت 2023 روی دهد. لایت را می‌توان در صرافی‌های مختلف رمز ارز ازجمله Binance خریداری کرد.

آموزش ارز دیجیتال به افراد مفاهیم و روش‌های مرتبط با استفاده از ارزهای دیجیتال در حوزه هنر و فرهنگ را بررسی می‌کند، از جمله فروش آثار هنری با استفاده از ارزهای دیجیتال.

 

LTC یکی از اولین آلت کوین‌ها است. این کوین توسط مهندس سابق شرکت گوگل با نام چارلی لی در سال 2011 تولید شد و بلاک چین آن بر اساس کدهای منبع باز بیت کوین توسعه یافتند؛ اما لایت کوین اصلاحات خاصی را نیز معرفی کرد همچون نرخ تولید سریع‌تر بلاک

ادامه مطلب...لایت کوین چیست

 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد