دومینیکا

دومینیکا

دومینیکا

دومینیکا

زمین مجازی NFT در متاورس

زمین مجازی NFT منطقه‌ای از زمین مجازی در یک پلتفرم متاورس است که می‌توان مالکیت آن را به دست آورد. پروژه‌های زمین NFT شناخته‌شده شامل Decentraland، Sandbox و Axie Infinity می‌شوند. NFT ها می‌توانند مالکیت زمین را ممکن سازند زیرا هر یک از آن‌ها منحصربه‌فرد است و به‌آسانی می‌تواند مالکیت دیجیتال را ثابت کند. شما می توانید از زمین NFT برای تبلیغات، تعامل اجتماعی، بازی کردن و کار در میان دیگر کاربردها استفاده کنید.

مالک زمین می‌تواند معمولاً از زمین خود برای میزبانی تجربه‌های آنلاین، محتوای نمایشگر یا کسب سود در بازی استفاده کند. برندهای بزرگ و سلبریتی ها ازجمله آدیداس و اسنوپ داگ نیز شروع به سرمایه‌گذاری در این زمین‌ها کرده‌اند و از NFT استفاده می‌کنند.

ارزش یک قطعه زمین تحت تأثیر کاربرد آن، پروژه و پیش‌بینی بازار قرار دارد. شما می‌توانید زمین NFT را از پروژه‌ای در حراجی یک زمین یا در بازار ثانویه از طریق یک صرافی NFT همچون بازار NFT Binance یا OpenSea خریداری کنید. پیش از خرید، مطمئن شوید که ریسک‌ها و کاربردهای زمین و پروژه مربوطه را درک می‌کنید. در برخی از موارد بهتر است به‌جای خرید یک زمین NFT، آن را اجاره دهید.

 

بیشتر بخوانید:

آموزش متاورس با بهترین متد

 

متاورس چیست؟

متاورس یک دنیای مجازی و آنلاین است که جنبه‌های مختلف دنیای دیجیتال و زندگی واقعی ما از قبیل

ادامه مطلب...زمین مجازی NFT در متاورس

 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد