دومینیکا

دومینیکا

دومینیکا

دومینیکا

ارز دیجیتال Biswap چیست؟ معرفی صرافی غیرمتمرکز

Biswap یک صرافی غیرمتمرکز است که به کاربران اجازه می‌دهد تا توکن ها را در زنجیره هوشمند BNB سوآپ کنند. Biswap علاوه بر داشتن یک سیستم ارجاعی جدید و کارمزدهای پایین معاملاتی گروهی از کالاها و خدمات ازجمله یک پلتفرم معاملاتی، مزارع، launchpools، یک بازار NFT، رقابت‌های معاملاتی و یک بازی NFT را شامل می‌شود.

آموزش ارز دیجیتال به افراد نحوه استفاده از ارزهای دیجیتال در حوزه خیریه و اعتبارسنجی مالی را آموزش می‌دهد، از جمله کمک به افراد آسیب‌پذیر و محروم با استفاده از ارزهای دیجیتال.

 

عملکرد Biswap به چه شکل است؟

ارز دیجیتال Biswap برای این‌که به کاربران اجازه سوآپ کردن توکن های BEP-20 منتشرشده در زنجیره BNB را بدهد، یک الگوی بازار ساز خودکار (AMM) را می‌پذیرد. صرافی غیرمتمرکز در شبکه زنجیره هوشمند BNB راه‌اندازی می‌شود و سرعت تراکنش در آن بالا است و هزینه‌های تراکنش شبکه پایین است. Biswap با داشتن یکی از پایین‌ترین کارمزدهای معاملاتی در بازار یعنی 1/0%، پلتفرم محبوبی برای کاربرانی است که به دنبال یک پلتفرم معاملاتی ارزان هستند.

برعکس صرافی‌های متمرکز، Biswap مسئولیت سرمایه کاربران را به عهده نمی‌گیرد و این کار آن را به جایگزین مناسبی برای دارندگان کریپتو که به سیستم‌های غیرقابل‌اعتماد ارزش می‌دهند تبدیل می‌کند. Biswap به کاربران اجازه می‌دهد تا توکن های زنجیره BNB را با کارمزد پایین مبادله کنند درحالی‌که با برنامه ارجاعی پاداش به دست می‌آورند. کاربران می‌توانند برای رسیدن به درآمد غیرفعال نقدینگی نیز فراهم کنند، توکن ها را در مزارع و launchpool ها استیک

ادامه مطلب...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد