دومینیکا

دومینیکا

دومینیکا

دومینیکا

فدرال رزرو دستورالعمل متصل شدن حسابهای اصلی به صرافی ارز دیجیتال

هیئت فدرال رزرو ایالات متحده دستورالعمل‌های سطحی را برای متصل شدن حساب‌های اصلی به صرافی ارز دیجیتال نهایی کرده است،به طوری که بانک‌های رمزنگاری وایومینگ احتمالاً تحت نظارت بیشتر قرار خواهند گرفت.

هیئت فدرال رزرو ایالات متحده روز دوشنبه اعلام کرد که دستورالعمل‌های خود را برای عواملی که متصل شدن حساب‌های اصلی به صرافی ارز دیجیتال ، نهایی کرده است. این دستورالعمل‌ها یک چارچوب بازبینی سه سطحی را با سطح دقت لازم بسته به سطح ریسک متقاضی ایجاد می‌کند.

دستورالعمل‌ها برای اولین بار در می 2021، با یک پیشنهاد تکمیلی که در ماه مارس منتشر شد، پیشنهاد شد، و دستورالعمل‌های نهایی، که پس از انتشار آن‌ها در ثبت نام فدرال به اجرا در می‌آیند، “به طور قابل ملاحظه‌ای مشابه” آن‌ها هستند. فدرال رزرو در بیانیه‌ای اعلام کرد که:

«موسساتی که در فعالیت‌های جدید شرکت می‌کنند و مقامات هنوز چارچوب‌های نظارتی مناسبی را برای آن‌ها ایجاد می‌کنند، تحت بررسی گسترده‌تری قرار خواهند گرفت.

با این وجود، ادامه داد، این چارچوب «برای ارائه رفتار قابل مقایسه‌تر بین مؤسسات بیمه‌شده غیرفدرال که طبق قوانین ایالتی و فدرال منشور شده‌اند» اصلاح شد. مؤسسات غیرفدرال بیمه که طبق قوانین فدرال منشور هستند اما دارای شرکت هلدینگ تحت نظارت فدرال رزرو نیستند، مشمول

ادامه مطلب...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد