دومینیکا

دومینیکا

دومینیکا

دومینیکا

الگو (Algo) چیست

Algorand در سال 2017 پیش از راه‌اندازی شبکه اصلی آن و توکن ALGO در ژوئن 2019 راه‌اندازی شد. این بلاک چین به مقیاس‌پذیری رایج و مسائل مربوط به مکانیسم اجماع که برای بلاک چینه‌ای نسل اول و دوم متداول هستند، می پردازد. ویژگی اصلی Algorand پروتکل اجماع اثبات سهم خالص آن است که به‌صورت تصادفی اعتباردهندگانی را انتخاب می‌کند که به‌واسطه کوین استیک شده ALGO خود ارزش می‌یابند.

کاربرانی که ALGO خود را استیک می‌کنند، فرصت انتخاب شدن برای ارائه و اعتبار دهی یک بلاک جدید را در اختیار دارند که توسط یک کمیته تصادفاً انتخاب‌شده تأیید می‌شود. زمانی که بلاک به بلاک چین افزوده می‌شود، همه تراکنش‌ها تأییدشده در نظر گرفته می‌شوند. اگر بلاک بد در نظر گرفته شود، یک کاربر جدید به‌عنوان اعتباردهنده در نظر گرفته می‌شود و پروسه مجدداً آغاز می‌شود.

نقطه قوت اصلی سیستم غیرمتمرکزسازی قدرت آن است، زیرا هر استیکری فرصت تبدیل‌شدن به اعتباردهنده را دارد. علاوه بر اجماع، ALGO برای کارمزدهای تراکنش شبکه و به دست آوردن پاداش‌های بلاک نیز به کار می‌رود. اگر قصد خرید یا فروش ALGO را داشته باشید، می‌توانید به‌آسانی از طریق ویژگی تبدیل Binance یا exchange view این کار را انجام دهید.

آموزش ارز دیجیتال به افراد روش‌های استفاده از ارزهای دیجیتال در حوزه تجارت الکترونیک و فروش آنلاین را بررسی می‌کند و نحوه اثرگذاری آن بر تسهیل فرآیند خرید و فروش را بررسی می‌کند.


Algorand چیست؟

Algorand یک شبکه بلاک چین و یک پروژه است که در سال 2017 توسط پروفسور Silvio Micali دانشمند

ادامه مطلب...


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد