دومینیکا

دومینیکا

دومینیکا

دومینیکا

آیا سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال با این رکود تورمی مفید است

با بالا رفتن احتمال قرار گیری در رکود اقتصادی در دنیا، ارزهای دیجیتال در قلمروی ناشناخته قرار گرفته اند.

هر زمان که جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا شروع به بحث درباره رکود اقتصادی احتمالی می‌کند، خبرگزاری‌ها و مردم کمی ‌محتاط‌تر می‌شوند. در هفته‌های آتی، می‌توان انتظار داشت که بحث‌هایی در مورد اینکه آیا ایالات متحده واقعاً در رکود است یا خیر، مطرح شود، اما یک چیز کاملا واضح است، اقتصاد دنیا در مرحله بحرانی قرار دارد.

برای بدست آوردن معیاری از کیفیت اقتصاد، معمولاً به تولید ناخالص داخلی (GDP) به عنوان یک شاخص کلیدی توجه زیادی می‌شود. اگر آمار تولید ناخالص داخلی برای دو فصل متوالی کاهش یابد، در علم اقتصاد عملا وارد گذاره رکود اقتصادی می‌شویم.

در حالی که رکود اقتصادی به مجموعه ای از عوامل مانند بیکاری، میزان تولید صنعتی، خرده فروشی و میزان درآمد جامعه بستگی دارد، بسیاری از اقتصاد دانان نگران هستند که یک رکود طولانی مدت در راه باشد زیرا عوامل اقتصاد کلان مانند تورم و مسائل زنجیره تامین به سرعتی که انتظار می‌رفت حل نمی‌شوند.

با دو کاهش متوالی در دو فصل تولید ناخالص داخلی از شروع سال 2022، طبق برخی استانداردها، رکود اقتصادی عملا شروع شده است. برخلاف آخرین رکود بزرگ که در سال 2008 اتفاق افتاد، این بار یک طبقه دارایی جدید در چشم انداز مالی دنیا وجود دارد که

ادامه مطلب...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد