دومینیکا

دومینیکا

دومینیکا

دومینیکا

هولد کردن کدام استیبل کوین ریسک کمتری دارد

از سال 2017 تا به امروز، تمامی استیبل کوین‌ها به ‌جز تتر، عمدتاً با قیمتی بیشتر از یک دلار آمریکا معامله شده‌اند. با این حال، تمامی این ارزهای دیجیتال باثبات، از قدرت نقدشوندگی، دسترسی‌پذیری، نوسان قیمتی و ثبات ارزش یکسانی برخوردار نیستند. به ‌عنوان یک معامله‌گر یا سرمایه‌گذار، بررسی این ویژگی‌ها به ما کمک می‌کند تا بتوانیم استیبل کوین‌هایی با ریسک کمتر را برای هولد استیبل کوین انتخاب کنیم.

شرکت تجزیه و تحلیل بلاک چین کریپتو کوانت اخیراً گزارشی را منتشر کرده است که در آن داده‌های مرتبط با استیبل کوین‌های مختلف را مقایسه و ثبات ارزش آنها را ارزیابی می‌کند. این گزارش نشان می‌دهد که هولد استیبل کوین تقریباً یکی از کارهای برتر فعلی در طول سال 2022، نسبت به دلار ایالات متحده اندکی سودآورتر بوده است.

استیبل کوین چیست؟

استیبل کوین (ارز دیجیتال باثبات) یک ارز دیجیتال است که ارزش آن به یک دارایی خارجی ثابت گره خورده است. هدف از طراحی استیبل کوین‌ها به حداقل رساندن نوسان قیمت با ثابت نگه داشتن ارزش آن در برابر ارزش یک دارایی سنتی در دنیای واقعی مانند پول فیات، ترکیبی از ارزها یا کالای ارزشمند است. هدف اصلی استیبل کوین‌ها مقابله با ماهیت غیر قابل پیش بینی بیشتر رمز ارزها و کمک به ایجاد فضایی باثبات و قابل اعتماد در بازار به منظور

ادامه مطلب...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد