دومینیکا

دومینیکا

دومینیکا

دومینیکا

توکن بیسیک اتنشن (BAT) چیست

توکن بیسیک اتنشن مبتنی بر اتریوم که توسط یکی از نوابغ دنیای وب برنارد ایچ (خالق جاوا اسکریپت و مؤسس Mozilla.org) طراحی‌شده است، یکی از بزرگ‌ترین مشکلات وب را حل کرده است: تبلیغات.

بت (BAT) درصدد پاداش دادن به کاربران وب و سازندگان محتوا بر اساس میزان توجه آن‌ها است. توکن مذکور مطابق با فعالیت آنلاین کاربران میان آن‌ها توزیع می‌شود و به سازندگان بر اساس میزان جلب‌توجه کاربر داده می‌شود. فضای تبلیغات را می‌توان با BAT خریداری کرد؛ اما این رمز ارز چگونه عمل می‌کند و مرورگر Brave چگونه مورداستفاده قرار می‌گیرد؟

  • با آموزش ارز دیجیتال، افراد می‌توانند به عنوان توسعه‌دهندگان بلاکچین در حوزه ارزهای دیجیتال فعالیت کنند و بهبود و توسعه زیرساخت‌ها و برنامه‌های مرتبط با بلاکچین را انجام دهند.

  • توکن بیسیک اتنشن (BAT) برای چه چیزی استفاده می‌شود؟

    بت (BAT) یک توکن ERC-20 است که برای پاداش دادن به کاربران و تبلیغ‌کنندگان به کار می‌رود. کاربران تبلیغات را تماشا می‌کنند و مطابق با آن به آن‌ها پرداخت می‌شود، درحالی‌که سازندگان برای مقدار توجهی که از سوی کاربران به تبلیغات ساخت آن‌ها معطوف می‌شود پاداش می‌گیرند. بت روشی برای کسب درآمد از توجه به چیزی است که گاهی «اقتصاد توجه» نامیده می‌شود.

    ویژگی پاداش‌دهی توکن BAT تنها بر روی مرورگر وب خصوصی بریو (Brave web) موجود است. مرورگر بریو به‌صورت پیش‌فرض تبلیغات غیر و ردیاب‌ها را مسدود می‌سازد و با تور (Tor) ادغام می‌شود. با استفاده از BAT فضای تبلیغاتی خریداری می‌شود و به تولیدکنندگان

    ادامه مطلب...


    نظرات 0 + ارسال نظر
    برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد