دومینیکا

دومینیکا

دومینیکا

دومینیکا

جعبه رمز و راز Nft چیست؟ چگونه کار میکند

یک جعبه رمز و راز جعبه‌ای است که حاوی یک محصول تصادفی خاص است. خریداران تمایل به پرداخت یک قیمت ثابت بدون اطلاع از محتوا تا زمانی که جعبه را باز کنند دارند.

شاید برای شما سؤال باشد که چرا باید چنین محصولی را خریداری کرد وقتی‌که از محتوای آن اطلاعی نداریم. این کار همچون باز کردن یک هدیه با امید به این‌که محصولی کمیاب یا خاص با قیمت نسبتاً کم به دست آید، صورت می‌گیرد. انتظارات و کنجکاوی خریداران را در سنین مختلف به خود جذب می‌کند.

  • آموزش ارز دیجیتال به افراد نحوه استفاده از ارزهای دیجیتال در حوزه انرژی و تولید انرژی پاک را آموزش می‌دهد، از جمله پرداخت‌های دیجیتال در صنعت برق و انرژی.

  • می‌توان این جعبه‌های رمز و راز را نسخه آپگرید شده تخم‌مرغ شانسی دانست که معمولاً بچه‌ها به آن علاقه دارند. معمولاً در این تخم‌مرغ شانسی‌ها یک اسباب‌بازی یا چیز سورپرایز دیگری قرار دارد که در یک کپسول پلاستیکی جای‌داده شده‌اند. پیش از این‌که آن را باز کید، از محتوای آن خبر ندارید. شاید اسباب‌بازی داخل آن را دوست داشته باشید یا نداشته باشید اما آنچه تخم‌مرغ را هیجان‌انگیز می‌سازد موضوع سورپرایز است. جعبه‌های رمز و راز نیز عملکردی مشابه دارند با این تفاوت که پوسته شکلاتی خوشمزه را دریافت نمی‌کنید و تعداد جعبه‌ها معمولاً محدود است.

    جعبه‌های رمز و راز در دوران قدرت گرفتن بازار NFT در اوایل 2021 در فضای رمز ارز ها شایع شدند. بسیاری از شرکت‌ها اکنون اقدام به انتشار جعبه‌های رمز و راز محدود می‌کنند که حاوی NFT هایی با سطوح کمیابی مختلف هستند تا خریداران

    ادامه مطلب...


    Nft
    نظرات 0 + ارسال نظر
    برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد