دومینیکا

دومینیکا

دومینیکا

دومینیکا

ماربل شیت

در این مقاله می خواهیم ورق ماربل شیت  را به عنوان یک دیوارپوش عالی و یک انتخاب عالی به شما معرفی کنیم. همه ما از خانه ای شیک با ظاهری لوکس و مدرن استقبال می کنیم. با توسعه زندگی شهری و تبدیل خانه ها و ویلاهای بزرگ به آپارتمان و خانه هایی با متراژهای کوچکتر، طراحی داخلی خانه ها بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است.



از دید اکثر افراد طراحی دکوراسیون و فضاهای داخلی خانه کاری بسیار سخت و پرهزینه است. اما امروزه به لطف پیشرفت تکنولوژی در صنعت ساختمان و استفاده از روش های نوین، انجام این کار دشوار نیست و حتی از نظر اقتصادی نیز با هزینه های مناسب و سودآورتر می توان آن را اجرا و اجرا کرد. حتما تا به حال این سوال برای شما پیش آمده است که چگونه می توانیم نماهای مدرن و مجلل با قیمت مناسب در خانه خود داشته باشیم؟ پاسخ شما اینجاست! شرکت بازاریابی طراحی و تولید Acaj.


ورق سنگ ماربل شیت

مجموعه آکاج همواره در کنار شماست و با طراحی، تولید، توزیع و اجرای محصولات ساختمانی دکوراتیو با بالاترین کیفیت سعی در پاسخگویی به خواسته های مشتریان خود به بهترین نحو ممکن دارد. مجموعه آکاج با معرفی متریال های مدرن و خاص روز دنیا سعی دارد فضاهای مورد نظر شما را فراتر از آنچه در ذهن دارید طراحی کند و به محیط زندگی شما زیبایی بیافزاید. ورق سنگ مرمر اقاقیا یکی از متریالی است که این روزها طرفداران زیادی دارد و طرفداران زیادی دارد.


ورق ماربل شیت چیست؟

ورق ماربل شیت، سنگ مصنوعی یا استونیت نام یکی از متریال هایی است که می توانید در طراحی لوکس فضای منزل خود حساب ویژه ای در آن باز کنید. همانطور که از نام آن پیداست، ورق مرمر از نظر ظاهری بسیار شبیه سنگ است. از این رو به آن سنگ مصنوعی نیز می گویند.سنگ مرمر فقط به معنای سنگ مرمر در لاتین است. اما در واقع ورق مرمر نوعی روکش دیوار با طرح سنگ است.


عملکرد ورق سنگ مصنوعی

دیوارپوش ورق مرمر با ظاهری چشمگیر و زیبا به صورت ورق پی وی سی ساخته شده و از نظر استحکام از استحکام بسیار بالایی برخوردار است. این نیز به دلیل استفاده از گرد و غبار سنگ و رزین PVC در ترکیبات اولیه است. ترکیب این دو ماده باعث افزایش استحکام ورق های مرمر نسبت به ورق های پی وی سی معمولی شده است. اگرچه استفاده از سنگ طبیعی در طراحی داخلی ظاهری مجلل می بخشد، اما از طرف دیگر هزینه زیادی دارد. استفاده از روکش دیوار استون شیت علاوه بر زیبایی به صرفه جویی در هزینه ها نیز کمک می کند.


خرید طرح سنگ پلاک مرمر

ورق های مرمر دارای طرح ها و رنگ های متنوعی هستند اما نقش سنگ این محصول به دلیل اینکه مانند سنگ های صیقلی و براق است بیشتر از نمونه های دیگر مورد استقبال قرار می گیرد. این محصول را می توانید در طرح های چوبی مشابه یا طرح ساده از شرکت تولیدی آکاج تهیه کنید.



 


دیوارپوش یک تکه بدون درز

یکی دیگر از دلایل محبوبیت اسلب های مرمر این است که یک تکه و بدون درز هستند. این ویژگی به شما کمک می کند تا حتی در متراژهای بزرگ، بدون زبری و کاملاً پیوسته، از دیوارپوش با طرح دلخواه استفاده کنید. ورق های مرمر در برابر آب، رطوبت، فشار و گرما نیز بسیار مقاوم هستند. این نوع دیوارپوش حتی تا دمای 80 درجه سانتی گراد هم تغییر شکل نمی دهد و هر زمان که بخواهید می توانید دیوارپوش را با آب و حتی مواد شوینده ساده بدون ترس از خراب شدن یا خراب شدن دیوارپوش تمیز کنید.خواص ضد باکتریایی ورق های مرمر به آنها اجازه می دهد تا علاوه بر استفاده در ساختمان های مسکونی و تجاری، به طور گسترده در مراقبت های بهداشتی، پزشکی، پذیرایی و محیط زیست مورد استفاده قرار گیرند. در ضمن نصب آن بسیار راحت و ساده بوده و به سرعت انجام می شود.



قطر کم و سبکی ورق مرمر حمل و نقل این ماده را بسیار آسان می کند. زیرا از ورق های مرمر علاوه بر دیوارپوش در موارد دیگری مانند سقف کاذب، ساخت انواع میز، ایجاد ستون و حتی قرنیز نیز می توان استفاده کرد.


ورق سنگ مرمر

خرید و نصب ورق سنگ مرمر

نصب و اجرای تخته سنگ مرمر اگرچه ساده و آسان به نظر می رسد اما طراحی و اجرای بی عیب و نقص آن نیاز به افراد حرفه ای دارد. برای طراحی نما و دکوراسیون داخلی می توانید از مشاوره رایگان طراحان مجرب و متخصص مجموعه آکاج بهره مند شوید.

شرکت بازرگانی طراحی و ساخت آکاج با سالها تجربه در زمینه طراحی، تولید، توزیع و اجرای انواع محصولات تزئینی ساختمانی از جمله دیوارپوش، سقف کاذب، قرنیز، پارتیشن، مبلمان اداری، کابینت، کاغذ دیواری و انواع محصولات کف و نما. همانطور که نیازهای شما را بررسی می کند، بهترین و مقرون به صرفه ترین گزینه را متناسب با سلیقه و فضای مورد نظر شما ارائه و ارائه می دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد