دومینیکا

دومینیکا

دومینیکا

دومینیکا

دیوارپوش

خرید دیوارپوش مناسب همیشه یکی از دغدغه های اصلی افرادی است که به دکوراسیون داخلی منزل یا محل کار خود اهمیت می دهند. فضای داخلی ساختمان یکی از مهمترین قسمت های ساختمان است و معماران داخلی و دکوراتورهای حرفه ای همیشه بهترین های خود را در فضای داخلی نشان می دهند. یکی از عناصر اساسی که حرفه ای ها از آن استفاده می کنند، پوشش دیوار است. روکش دیوار یکی از بهترین عناصری است که می توانید برای طراحی داخلی ساختمان خود از آن استفاده کنید و پروژه خود را از سایر پروژه ها متمایز کنید. در ادامه قصد داریم در مورد دیوارپوش ها توضیحاتی ارائه کنیم.



راهنمای کامل خرید دیوارپوش:

دیوارپوش ها در واقع پانل هایی از مواد مختلف مانند چوب، چرم، سنگ، فوم، پی وی سی و که هستند، با استفاده از فناوری های پیشرفته چاپ موجود در شرکت آکاج، طرح ها و رنگ های چشم نوازی را برای کارفرمایان ایجاد می کنند. از این رو با ارائه مزایای این دیوارپوش ها و ارائه کاربرد آنها، شما را در انتخاب بهترین دیوارپوش ها همراهی خواهیم کرد.


مزایای دیوارپوش

اولین مزیت دیوارپوش ها ایجاد زیبایی بصری در سازه است که بسته به کاربری که استفاده شده رضایت کامل را ایجاد می کند. یکی دیگر از مزایای دیوارپوش ها خاصیت ضد حریق بودن آن ها می باشد.این دیوارپوش ها در فضاهای مختلفی که خطر آتش سوزی یا اتاق های حفاظت حریق وجود دارد استفاده می شود. سومین مزیت دیوارپوش ها خاصیت عایق بودن آنهاست که علاوه بر عایق حرارتی که نقش مهمی در صرفه جویی در مصرف انرژی دارد دارای خاصیت عایق صوتی نیز می باشد که از ویژگی های مهمی برای ساختمان هایی با دیوار یا اتاق های مشترک استفاده می کند.جلسات یا استودیو پخش. . باشد یکی دیگر از مزایای دیوارپوش سنگ مصنوعی مورد استفاده در آزمایشگاه ها و فضاهای شیمیایی خاصیت ضد اسیدی آنهاست.طبقه بندی مواد روکش دیوار.

دیوارپوش ها با توجه به کاربردشان با متریال های مختلفی تولید می شوند که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.


دیوارپوش کامپوزیت:

پانل های کامپوزیت با خواص ضد خوردگی، ضد ضربه، عایق صدا و حرارت برای رستوران ها، مطب ها و کلینیک های پزشکی و ساختمان های اداری بسیار مناسب هستند. این پنل ها در طرح های مختلفی مانند طرح چوب، طرح سنگ و که می تواند برای هر سلیقه ای جذاب باشد عرضه می شود.


دیوارپوش های چرمی:

قیمت دیوارپوش های چرمی علاوه بر خاصیت عایق صدا و حرارت، فضای داخلی را بسیار مجلل و مجلل جلوه می دهد و به طور کلی از دیواری از دیوارپوش های چرمی برای متمایز شدن و ایجاد فضایی مجلل استفاده می شود.



پوشش های سنگی و چوبی دیورا:

پنل های سنگی یا چوبی که معمولا از سنگ های قدیمی و خاص و یا چوب های با کیفیت و مقاوم ساخته می شوند نیز یکی از انواع دیوارپوش برای کسانی است که دوست دارند عناصر طبیعی در خانه یا شرکت ها را داشته باشند، بسیار مناسب است که خودشان داشته باشند و می تواند این افراد را راضی کند.


روکش دیوار شیشه ای:

پانل های شیشه ای یکی از بهترین پنل هایی است که می توان از آن برای جداسازی فضاهای اداری استفاده کرد و به راحتی می تواند زیبایی منحصر به فردی را برای سازمان های منحصر به فرد ایجاد کند.


روکش دیوار پی وی سی:

دیوارپوش pvc را به دلیل خاصیت آنتی باکتریال، ضد آب، سرعت نصب بالا، ضد ضربه و عایق بودن آن بخرید که برای باشگاه ها، هتل ها، حمام ها و ... بسیار مناسب است. علاوه بر این، دیوارپوش های پی وی سی به دلیل ویژگی های مقاومت در برابر خراش آن نیز محیط های بسیار خوبی هستند.


دیوارپوش سه بعدی:

این پنل ها که معمولاً از بتن، پی وی سی، ام دی اف، فایبرگلاس و سلولز ساخته می شوند، خاصیت عایق صوتی و حرارتی دارند و با طراحی سه بعدی خود می توانند فضای داخلی را جذاب تر جلوه دهند و چشم هر بیننده ای را به خود خیره کنند.


دیوارپوش کناف و فوم:

پانل های کناف در واقع دیوار خشکی با روکش کاغذی هستند که به دلیل سبکی، نصب آسان و رنگ پذیری به عنوان عناصر تزئینی مورد استفاده قرار می گیرند، اما پانل های فوم از پلی اتیلن ساخته شده اند و خاصیت ضد خوردگی دارند که آنها را دوستدار محیط زیست می کند. خوردگی با مواد شیمیایی زیاد است و کاربردهای زیادی دارد.


دیوارپوش های آکوستیک:

این نوع پنل ها همانطور که از نامش پیداست از مواد آکوستیک ساخته شده و برای سینما، استودیو و ... استفاده می شود.


شرایط خرید دیوارپوش.

کارخانه تولید کننده دیوارپوش

هنگام خرید دیوارپوش، ابتدا باید وضعیت دیوار اصلی را به دقت ارزیابی کنید. اگر سطح زیرسازی مناسب نباشد ابتدا باید زیرسازی انجام شود. پس از اتمام زیرسازی، قاب های چوبی یا پروفیل های گالوانیزه به دیوار متصل می شود (اگر قصد عبور تاسیساتی مانند لوله، کابل برق و تلفن و یا ساخت سیستم های هوشمند را دارید). حال پس از نصب قاب زیرسازی، پانل های روکش دیوار با استفاده از چسب، پیچ یا رول پلیت بر روی سازه نصب می شوند.


چرا دیوارپوش های اقاقیا؟


همانطور که در بالا توضیح داده شد، انتخاب دیوارپوش به دلیل تنوع زیاد برای کاربری که خواهان طرح است، مشکل است، بنابراین آکاج آماده ارائه خدمات مشاوره ای و مشاوره ای متنوع در طراحی داخلی و طراحی دکوراسیون می باشد. از سال 1391 با متخصصین همکاری می کند. این شرکت جوان و حرفه ای در این زمینه شروع به کار کرد و با نمایندگی انحصاری برندهای مطرح در صنعت ساختمان از جمله کوبوآ، آفن، لیا، اکسیر، ویستا، وینیفلکس و... توانسته بیش از 200 پروژه عمومی را به صحنه ببرد. و خصوصی موفق شامل بیمارستان ها، دانشگاه ها، شرکت های پتروشیمی، درمانگاه ها، کارخانه های صنعتی، بانک های دولتی و خصوصی، خطوط هوایی، شرکت های خودروسازی، مراکز دانش، مجتمع های فرهنگی و ورزشی و غیره می شود.


بیشتر بخوانید:


60 61 62 63 64 65

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد