دومینیکا

دومینیکا

دومینیکا

دومینیکا

پارتیشن شیشه ای فریم لس

پارتیشن شیشه ای فریم لس

همانطور که از نام بدنه این پارتیشن مشخص است، در واقع نکته اصلی آن استفاده کم پروفیل در تنظیم این نوع پارتیشن است. در این روند پارتیشن های شیشه ای، پروفیل ها فضای کمتری را اشغال می کنند و فضای بیشتری را در اختیار شما قرار می دهند و همچنین اطلاعات، دید و شفافیت بیشتری را به ارمغان می آورند.


آینه طلای تتراگلاس در اشکال و فریم های مختلف تولید می شود و می تواند برای هر سلیقه ای مناسب باشد. آینه های طلایی این مجموعه دارای طیف های مختلف رنگ طلایی می باشد و می تواند برای هر نوع کاربری و هر مکانی مناسب باشد.



قطعات پارتیشن شیشه ای

نمای داخلی پروفیل های فریم لس تتراگلاس شیشه ای با ضخامت 10 میل می باشد در واقع امکان استفاده از شیشه شفاف 10 میل ساتن 10 میل با طرح سندبلاست 10 میل آرم علامت تجاری خاص طرح خاص شیشه رنگی 10 میل 5 شیشه دو لایه mil با لمینت شفاف، شیشه دو لایه 5 میل. لمینت های رنگی، شیشه های دوبل 5 میل، لمینت های رنگی شفاف و عینک های هوشمند 5 میل وجود دارد. در نتیجه چندین گزینه از نظر مقطع، شکل و رنگ پروفیل آلومینیومی، رنگ و جنس شیشه استفاده شده در اختیار خواهید داشت.


پروفیل آلومینیومی Iyasoto

Tetraglass بخش های مختلف پروفایل را برای بخش های بدون قاب توسعه داده است. ابعاد پروفیل تترا شیشه ای مخصوص 2.5*3 سانتی متر می باشد. در فرآیند تهیه پروفیل از بالاترین کیفیت و ملودی استفاده شده است. از دیدگاه های مختلف، قدرت، استقامت، پایداری، طول عمر، استحکام و غیره، تمامی موارد ایمنی مقیاس بندی و تست می شوند. کیفیت و وزن بالای آلومینیوم به کار رفته در این سیستم بیشترین پایداری و دوام را برای ما فراهم کرده است.رنگ اصلی پروفیل استفاده شده مشکی یا نقره ای بوده و قابلیت تغییر رنگ به صورت ایستا و ایستا را دارد. به عنوان مثال پروفیل های آلومینیومی مشکی با رنگ کوره ای آنودایز شده. (ادامه در انتهای صفحه)


اتصال عینک

پارتیشن های فریم لس مجموعه ای جدید و خلاقانه از پارتیشن های شیشه ای هستند که زیبایی خاصی به فضای شما می بخشند. در این مقاطع از کوچکترین پروفیل عمودی استفاده کردیم و اکثر پروفیل ها به صورت خارجی نصب شدند و برای چسباندن شیشه ها به یکدیگر از خطوط آب بندی پلی کربنات H، لامپ UV و UV لاکسیل ایتالیا، چسب دوبل فلکسیبل و ... استفاده کردیم. .ما داریم میرویم تمامی مواد ذکر شده در بالا به ویژه چسب UV نقش مهمی در جلوگیری از جذب صدا (تا چهل دسی بل)، جلوگیری از انتقال گرد و غبار (ضد استاتیک)، جلوگیری از تغییر حرارت و دما (عایق) دارند.


ایجاد آینه های زیبا

اگر علاقه مند به ایجاد یک فضا و آثار هنری مدرن هستید، البته می توانید از دیوار آینه ای استفاده کنید که دارای آینه های رنگی کوچک زیادی با رنگ های مختلف است. اگر رنگ آینه هایی که قرار است در کنار هم قرار گیرند با هم همخوانی داشته باشند، منظره ای فوق العاده زیبا خلق می کنند. به عنوان مثال اگر دیواری از خانه خود را به آینه کاری اختصاص دهید و آینه های کوچک با اشکال و رنگ های مختلف را در کنار هم قرار دهید، دیواری زیبا و براق خواهید داشت که هر سلیقه ای را به خود جلب می کند. البته نکاتی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید. نکته اصلی این است که رنگ آینه ها بهتر شود. به عنوان مثال، اگر از آینه ای استفاده کنید که در کنار آینه طلایی نگه دارید، ترکیب فوق العاده ای را خواهید دید. نکته دوم مربوط به شکل آینه ها است.اگر به جلوه های بصری کثیف علاقه دارید، بهتر است از اشکال مختلف آینه در کنار هم استفاده کنید. اما اگر می خواهید آینه های شما شکل بهتری داشته باشند، بهتر است از آینه های بیشتر از اشکالی که با یکدیگر سازگاری دارند استفاده کنید.


قطعات یدکی

متأسفانه کشور عزیزمان در تولید مصالح و لوازم جانبی مطابق با تولید شیشه و آینه قدمی برنمی دارد و از نظر کیفیت و استحکام با مواد وارداتی (به ویژه مواد ایتالیایی) قابل مقایسه نیست.


مواد به کار رفته در قطعات بدون فریم تتراگلاس بسیار ایتالیایی بوده و این شرکت مستقل از مواد ایتالیایی به ویژه برند Hope Maroni اقدام به واردات کرده است. به دلیل مشکلات واردات لوازم جانبی از ایتالیا، در مقایسه، به طور مستقیم کانادا و ویژگی های اصلی تایوانی مانند King Long، Mitsubishi، Haidley، NHN، Speed ​​و غیره را وارد کرده است.


پارتیشن شیشه ای مدولار

تیم های مدیریت خانه سعی می کنند با به حداقل رساندن هزینه ها، فضایی موثر و مفید طراحی کنند. با این حال، یک محیط اداری که برای یک سازمان کاملاً کار می کند، همیشه برای سازمان دیگر مناسب خواهد بود و این امر به ویژه برای صاحبان مشاغلی که می خواهند از فضای کاری خود بیشترین استفاده را بکنند بسیار مهم است. در حال حاضر، دیوارهای پارتیشن شیشه ای مدولار راه حل مقرون به صرفه ای را ارائه می دهند که مزایای قابل توجهی نسبت به پارتیشن های شیشه ای دارد. پنج مزیت رایجی که می توانید هنگام نصب ایوان های شیشه ای متحرک در فضای اداری کسب و کار خود داشته باشید عبارتند از:


1. شما می توانید به سرعت سایت خود را با توجه به شرایط جدید پیکربندی کنید.مهمترین مزیت نصب پارتیشن شیشه ای مدولار این است که صاحبان خانه و تیم های کنترل مربوطه می توانند به راحتی آنها را به مکان های جدید منتقل کنند. پارتیشن های متحرک به شما این امکان را می دهند که طرح های جدیدی را در دفتر خود ایجاد کنید که به گونه ای طراحی شده اند که راحت تر از پارتیشن های سنتی جابجا شوند. به عنوان مثال، فضایی با چندین اتاق کوچک می تواند به سرعت و به راحتی به اتاق کنفرانس و محل جلسه یا محل کار باز در هنگام استفاده از دیوارهای شیشه ای قابل حمل تبدیل شود.


2. عایق صدا و آکوستیک

یکی از رایج ترین مشکلات در محیط های کاری مدرن و محاسباتی، نویز بیش از حد است. پارتیشن های شیشه ای به صاحبان خانه این امکان را می دهد که صدای محیط را در محیط های کاری بزرگ بدون آسیب رساندن به طراحی داخلی اصلی کاهش دهند.


3. تعدیل هزینه کم

اگر قصد دارید طراحی داخلی فضای کسب و کار خود را در پاسخ به نیاز مشتری تغییر دهید یا در آینده آن را برای مخاطبان خود جذاب کنید، دیوارهای شیشه ای مدولار ممکن است گزینه ای مقرون به صرفه باشد. از آنجایی که پارتیشن های مدولار به گونه ای طراحی شده اند که جابجایی آسانی داشته باشند، می توانند بسیار سریعتر از پارتیشن های سنتی بدون نیاز به استفاده از ابزارهای خاص یا قفل کردن خانه برای مدت طولانی برای تعمیر حرکت کنند.


4. محل کار زیبا و لذت بخش

هر نوع طرحی که در مرکز خرید بخواهید، دیوارهای جداکننده شیشه ای می توانند زیبایی را به دفتر شما بیاورند و آن را برای همه شرکت ها و ادارات جذاب کنند.اما پارتیشن های شیشه ای چه متحرک و چه ثابت از نظر زیبایی رضایت بخش هستند و از قیمت پارتیشن شیشه ای.


5. نور طبیعی بیشتر

هر دو پارتیشن شیشه ای ثابت و متحرک به صاحبان خانه اجازه می دهند تا فضای داخلی اداری را ایجاد کنند که نور طبیعی حتی به تاریک ترین گوشه ها وارد شود. اما سهام قابل حمل اجازه می دهد تا قیمت نور طبیعی در مناطق تجاری افزایش یابد.


  • بیشتر بخوانید:

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد